[Outlook] alles behalve mailen werkt...?

Pagina: 1
Acties:

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Net me pc opnieuw geinstalled en de hele reutemeteut. Office geinstaleerd, outlook ingesteld...

maar als ik een e-mail wil verzenden zegt ie dit...

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

'jemail@hotmail.com' op 23-8-2005 12:45
Via geen enkele e-mailaccount kunt u e-mail naar deze ontvanger versturen.

mijn eigen account ...@roydejong.nl heb ik goed ingesteld. Daar zijn alle vinkjes groen behalve van de test e-mail.

Wat kan ik fout hebben gedaan? ik word er echt gek van! heb ook al een andere smtp poort geprobeerd 587 geloof ik, dat stond op de site van lycos waar ik mijn webaccount heb lopen.

bla?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gebruikt je wel de SMTP server van je ISP? En als test ook als afzender een mailadres van je ISP? (Welke ISP trouwens?) Een andere SMTP poort gebruiken klinkt imho wat vaag: heb je daar (voor mijn nieuwegierigheid) een bron voor? geef ook even i.c.m. je huidige relevante accountsettings :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Reptile209
  • Laatst online: 02:19

Reptile209

- gers -

SMTP poort gewoon op 25 laten staan. Heb je een virusscanner of firewall? Zet ze eens uit, doet soms wonderen. Ook het verwijderen van het account en helemaal opnieuw instellen helpt soms. Gebruik je inderdaad de uitgaande mailserver van je eigen provider? (zie ook F_J_K)

Zo scherp als een voetbal!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
dacht dat ik het had, mijn testmailtjes werken wel, maar nog steeds geeft hij aan...
Via geen enkele e-mailaccount kunt u e-mail naar deze ontvanger versturen.

[ Voor 179% gewijzigd door Q-bone op 23-08-2005 13:34 ]

bla?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt je reactie met gegevens weggeedit maar ik zag het origineel nog en reageer daar even op: gebruik inderdaad de SMTP server van je ISP en niet smtp.(je-domein).nl

Behalve natuurlijk als deze SMTP-auth of bijv. pop-before-smtp ondersteund en je dit ook zo gebruikt maar dat herinner ik me niet uit je post :P

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 23-08-2005 13:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
haha, ja ik dacht ik heb het! en dat is dus nu ook zo.

de smtp kan gewoon op adres@domein.nl blijven. Ik heb nu echt alles van de laptop gekopieerd... en nu werkt het wel. Was namelijk een dat bestand vergeten want dat was in gebruik ofzo...!

thankx anyway! woei

bla?

Pagina: 1