Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Foutieve verzendkosten

Pagina: 1
Acties:

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:03
Hoi,

Het valt me op dat er bij veel winkels totaal verkeerde verzendkosten staan. Voorbeeld is Rilex, volgens de PW zijn de kosten 3,95 terwijl de website van de shop toch echt 7,95 berekend.

Heb even wat gezocht en er schijn vorig jaar een plan geweest te zijn de verzendkosten weg te halen uit de pricewatch. Lijkt me niet handig, maar op deze manier klopt het ook niet.

PVoutput van mijn 4950Wp

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De 3.95 verzendkosten zijn de kosten die Rilex bij brievenbus/machtiging hanteert.
U geeft ons de mogelijkheid om het verschuldigde bedrag éénmalig van uw rekening af te kunnen schrijven. Dit is de snelste manier van betalen, u heeft uw bestelling zo snel mogelijk in huis. Uw bestelling wordt als brievenbuspakje verzonden.
De verzendkosten zullen over enige tijd aangepast worden, zodat de verzendkosten per product nauwkeuriger zullen worden weergegeven.

• Pixelmagic
Nou kan ik er natuurlijk naast zitten, maar als ik b.v. een 5tal cartridges bestel krijg ik echt dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.kijfhoek.net/rilex.jpg

Ziet er toch echt als 7,95 uit en niet 3,95

Doe ik het dan verkeerd of.... ?

PVoutput van mijn 4950Wp

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/65089/full.gif
De verzendkosten varieren per gewicht/bedrag/... , de minimale verzendkosten bedragen zover ik kan nagaan 3,95

• Pixelmagic
Heb het ook even verder geprobeerd, voor een plakje RAM betaal je idd 3,95 en voor een cartrige (waar ik dus voor keek) minimaal 7,95 blijkbaar.

Jammer dat het er niet wat duidelijker bij kan, maar we wachten maar af :P

PVoutput van mijn 4950Wp