Ik heb een probleem met het opslaan van een gehele website. De moeilijkheid is dat het een forum topic is, met 25 pagina's, vol met foto's, en andere nuttige informatie.
Ik heb enkele programma's geprobeerd die allemaal de javascripts e.d. van externe lokaties, en de images niet offline weet op te slaan als het ware. En ook de multipage's niet begrijpt.
Bij diezelfde programma's moet je externe javascripts e.d. zelf opslaan in een map, ik kan je zeggen dat dat onbegonnen werk is
Het probleem is dus als volgt:
- Topiclist met 25 subpages voor dat topic
- Veel afbeeldingen die niet op de host zelf staan maar gelinkt zijn
- Avatar's e.d. het liefst behouden
- Opmaak (stylesheets), javascripts e.d.
- De subpages die een probleem zijn
nou eindigt de url wel op de pagina nummer, het zijn 25 paginanummers, dus je zou ze 1 voor 1 kunnen pakken, maar heb via download.com , tucows, tweakers.net software niet iets kunnen vinden wat voldoet aan mijn eisen.
Ik denk dat er meerdere tweakers zo'n soortgeleik probleem hebben (gehad), want in de search stonden wel enkele topics maar zonder echt een toepasselijke oplossing of halve oplossing.
Leuk en aardig, maar als je niet post wat je wilt dan houd het al snel op 
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/108097/1
Ik heb enkele programma's geprobeerd die allemaal de javascripts e.d. van externe lokaties, en de images niet offline weet op te slaan als het ware. En ook de multipage's niet begrijpt.
Bij diezelfde programma's moet je externe javascripts e.d. zelf opslaan in een map, ik kan je zeggen dat dat onbegonnen werk is
Het probleem is dus als volgt:
- Topiclist met 25 subpages voor dat topic
- Veel afbeeldingen die niet op de host zelf staan maar gelinkt zijn
- Avatar's e.d. het liefst behouden
- Opmaak (stylesheets), javascripts e.d.
- De subpages die een probleem zijn
nou eindigt de url wel op de pagina nummer, het zijn 25 paginanummers, dus je zou ze 1 voor 1 kunnen pakken, maar heb via download.com , tucows, tweakers.net software niet iets kunnen vinden wat voldoet aan mijn eisen.
Ik denk dat er meerdere tweakers zo'n soortgeleik probleem hebben (gehad), want in de search stonden wel enkele topics maar zonder echt een toepasselijke oplossing of halve oplossing.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/108097/1
[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 23-08-2005 12:48 ]