Geavanceerd website opslaan

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:08
Ik heb een probleem met het opslaan van een gehele website. De moeilijkheid is dat het een forum topic is, met 25 pagina's, vol met foto's, en andere nuttige informatie.

Ik heb enkele programma's geprobeerd die allemaal de javascripts e.d. van externe lokaties, en de images niet offline weet op te slaan als het ware. En ook de multipage's niet begrijpt.

Bij diezelfde programma's moet je externe javascripts e.d. zelf opslaan in een map, ik kan je zeggen dat dat onbegonnen werk is :)

Het probleem is dus als volgt:

- Topiclist met 25 subpages voor dat topic
- Veel afbeeldingen die niet op de host zelf staan maar gelinkt zijn
- Avatar's e.d. het liefst behouden
- Opmaak (stylesheets), javascripts e.d.
- De subpages die een probleem zijn

nou eindigt de url wel op de pagina nummer, het zijn 25 paginanummers, dus je zou ze 1 voor 1 kunnen pakken, maar heb via download.com , tucows, tweakers.net software niet iets kunnen vinden wat voldoet aan mijn eisen.

Ik denk dat er meerdere tweakers zo'n soortgeleik probleem hebben (gehad), want in de search stonden wel enkele topics maar zonder echt een toepasselijke oplossing of halve oplossing.

:( Leuk en aardig, maar als je niet post wat je wilt dan houd het al snel op :(
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/108097/1

[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 23-08-2005 12:48 ]

Verwijderd

Waarom zou je ook iemand anders zijn website gaan lopen rippen ?

• RedHat
Het gaat niet om de website te rippen, het gaat puur om de reakties + de foto's, maar het moet in het orgineel blijven, het gaat niet om stelen oid. Het orginele forumtopic moet getoont worden aan medewerkers van het bedrijf waar ik werk, aangezien de gebeurtenis van dat topic bij ons bedrijf gehouden is, en het is dus leuk om foto's + de reakties van de mensen daar die hun ervaring gepost hebben te kunnen laten zien aan de medewerkers.

[ Voor 51% gewijzigd door RedHat op 23-08-2005 13:00 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:14

Nakebod

Nope.

Ik denk niet dat het gaat om het rippen, maar dat ie gewoon alle plaatjes/fotos wil hebben.
Maar begin eens simpel te denken: Internet Explorer > Bestand > Opslaan Als > Webpagina, Volledig
Of Firefox: Bestand > Pagina Opslaan Als > Webpagina, compleet.

Zover ik weet, slaat IE dan alles op wat je ziet, dus ook remote afbeeldingen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
RedHat he ? Gewoon curl gebruiken (man curl)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• RedHat
Het punt is dan alleen dat de subpages er niet zijn, en/of niet goed gelinkt worden

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Je heb een programma die teleport pro heet, deze kan websites opslaan en dan lokaal laten bekijken zonder hulp van een internet verbinding. Ik weet niet of ze nog bestaan maar er was ook een ander soort gelijk programma, misschien dat je hier wat aan heb.

Deze http://www.download.com/T...-3359674.html?tag=lst-0-1 bedoel ik dus.

[ Voor 16% gewijzigd door we_are_borg op 23-08-2005 13:06 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En als lid kan je niet in je voorkeuren aantal post per pagina instellen op een groot getal?

(en vroeger waren er inderdaad dat soort programma's welke ook X linkjes diep gingen opslaan)

[ Voor 35% gewijzigd door Voutloos op 23-08-2005 13:07 ]

{signature}

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Voutloos schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:06:
En als lid kan je niet in je voorkeuren aantal post per pagina instellen op een groot getal?

(en vroeger waren er inderdaad dat soort programma's welke ook X linkjes diep gingen opslaan)
Wel die programma's hebben een groot nadeel alle linken worden omgezet naar interne linken, zodoende blijft alles leesbaar, alleen als je dus weer een website wilt opbouwen ermee dien je een hoop goed te zetten. Maar dat is niet aan de orde bij de TS dus dit hoort te werken aangezien het programma alles download van de url die je opgeeft.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1