Mail programma

Pagina: 1
Acties:

• ZaNe88521
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik ben op zoek naar een mail programma waarmee ik kan mailen naar grote groepen mensen. Ik moet de email adressen vanuit excel bestanden kunnen importeren. En het programma moet gratis zijn. Op internet heb ik al wel wat gevonden, GroupMail http://www.infacta.com/asp/common/groupmail.asp. Alleen kun je met de gratis versie niet naar een onbeperk aantal mensen mailen. Wie heeft er een idee??

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Er zijn wel command line mailers, misschien kun je daar iets mee icm met een batch-script en een CSV-bestand :)
Maar wat is de achterliggende reden van je vraag? Want zoals je hem nu stelt, riekt dit best wel naar spam - en daar zijn we hier op zijn zachtst gezegd niet dol op :/

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 11:32

CaptBiele

No Worries!

of schrijf een scriptje in php / asp.
of installeer een mail component .....

• ZaNe88521
The_Eagle schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:27:
Er zijn wel command line mailers, misschien kun je daar iets mee icm met een batch-script en een CSV-bestand :)
Maar wat is de achterliggende reden van je vraag? Want zoals je hem nu stelt, riekt dit best wel naar spam - en daar zijn we hier op zijn zachtst gezegd niet dol op :/
Nee het is absoluut geen spam! Het is voor een soort nieuwbrief.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 18:29
Hoeveel adressen betreft het ongeveer?

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 16:50
Met Groupmail kan je max naar 100 adressen in één keer mailen. Ik ben er zelf ook even mee bezig geweest maak qua gratis programma's kwam ik niet verder dan dit programma. Ik maak dan gewoon meerdere groepen van 100 pers. aan. Het ligt er maar net aan hoeveel mails jij moet versturen.

• ZaNe88521
Valkje schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:06:
Met Groupmail kan je max naar 100 adressen in één keer mailen. Ik ben er zelf ook even mee bezig geweest maak qua gratis programma's kwam ik niet verder dan dit programma. Ik maak dan gewoon meerdere groepen van 100 pers. aan. Het ligt er maar net aan hoeveel mails jij moet versturen.
zo'n beetje 500 adressen, dat lukt dus niet met GroupMail

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 16:50
Ja, je kan toch gewoon 5 groepen van 100 personen aanmaken. Dat stuur je je nieuwsbrief gewoon in 5 keer op naar alle aangemelde personen. Elke keer dus weer een groep van 100 personen.
Pagina: 1