Toon posts:

Ik snap het nie meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de cooler van mijn processor, hij draaide vele malen te langzaam of hij draaide niet, nou heb ik een nieuwe gekocht en heb weer hetzelfde probleem, de cooler word aangesloten op een van de aansluitingen op het moederbord, er zitten drie aansluitingen op waarvan er twee hetzelfde probleem hebben maar de onderste aansluiting waar ik nix aan heb (zit nogal laag)die doet het dan nog wel. Ik heb er een spanningsmeter bij gehouden maar hij geeft wel gewoon twaalf V aan, waarom gaat dat klere ding dan niet draaien???
Kan iemand mij helpen??? het ligt dus niet aan de coolers zelf!!!!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
is het niet zo dat zo'n cooler pas gaat draaien als het nodig is? Als de cpu koud is gaat ie niet draaien, wordt ie wat heter gaat ie zacht draien en wordt ie heel heet dan gaat ie pas hard draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat zit er niet op, ik had het alarm al uit gezet want ik werd er schijt ziek van, en ik checkte de cooler op een gegeven moment en toen bleek hij dus stil te staan, nou je kon wel ei bakken op de heatsink !!

Verwijderd

haal een converterdraadje voor die fan en gooi em op een molexconnector (wat ook aan je cdrom en HD zit) het kan namelijk zijn dat je mobo niet genoeg stroom 'over' heeft voor je fan.