Toon posts:

VPU recover

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://saturn.walagata.com/w/michiel1990/prob.JPG

hoi,
ik krijg elke keer als ik gta san andereas speel deze fout melding je ziet het op het plaatje
als ie er niet staat kijk dan hier http://saturn.walagata.com/w/michiel1990/prob.JPG
licht dit aan mijn voeding?

specs:
Amd Athlon 64 2800+ 1,8ghz
ASRock K8Upgrade-1689
1GB ddr400 pc3200
Powercolor Ati Radeon 9600xt
Sweex 300watt voeding

alvast bedankt

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 13:44

Str1ngS

Boe!

je voeding is niet al te goed, maar ik betwijfel of het daaraan ligt.
Heb je het trouwens alleen in GTA-SA of in alle games?

Heb zelfde probleem ook wel eens gehad, bleek toen agp slot van me mobo te zijn oid, deed vreemd met elke videokaart, mobo teruggestuurd voor garantie, nieuwe gekregen nooit meer probs gehad

TnI 4 Life

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 12:15
Je hebt de optie nog om het uit te schakelen. Ik had er soms na 30 minuten spelen ook last van. KLikte de popup weg, en speelde gewoon verder.
Toen VPU recover uitgezet maar nooit last gehad van vastlopers. Gewoon uitzetten, alleen maar problemen als het aan staat.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ik krijg die melding ook altijd tijdens het spelen van GTA:SA. Eerst dacht ik dat het door de warmte kwam van de GPU, maar dat is het niet.

Wat me opvalt is dat het meestal gebeurt als ik met mijn auto bots.

Andere spellen speel ik niet zo veel (ja, Action Half-Life), en daar heb ik dit nog niet gezien.

Juist

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:38

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wellicht dat je zelf eens het een en ander zou kunnen onderzoeken. Probeer de videokaart eens in een ander systeem. Haal met drivercleaner je drivers eens grondig weg en installeer die opnieuw. Kijk of je ergens een betere voeding kan lenen om te testen...

Kijk eens wat je temperaturen en voltages doen enzo...

Kortom, toon eens wat eigen inititatief, wij kunnen vanachter onze pc's (of mac's :P) niet ruiken of dat aan jou voeding ligt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:14

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Kijk eens in het BIOS naar de spanningen van de voeding. Deze worden zonder belasting gemeten, dus haal er zo'n 0,2V vanaf. Het gaat om de +3.3, 5 en 12V lijnen, deze mogen maximaal 5% afwijken. Dus als de 12V lijn onder de 11,4 zit, probeer dan eens een echte voeding. Enermax, Tagan, Zalman, enz. In ieder geval een A-merk.

Welke voeding heb ik nodig? Deel 12

Sweex/Maxpower is nou niet echt je van het.

[ Voor 8% gewijzigd door PD2JK op 23-08-2005 11:30 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
m'n broertje heeft ook een 9600XT en die had dit probleem ook. Toen ik de VPU-recover uitzette liep de pc telkens vast (VPU-recover is ervoor om te voorkomen dat de pc vast staat). Dit probleem ging maar niet over dus deed ik voor hem een beroep op zijn garantie (aardig he? :> ), nieuwe gekregen en het probleem was weg! Dit moet jij ook gewoon doen, als je nog garantie hebt.

* het probleem was toen trouwens met Wacraft 3

[ Voor 15% gewijzigd door SjorsVN op 23-08-2005 11:33 ]

Verwijderd

je moet de melding uitzetten bij vpu recover en probeer agp4x in te stellen en fastwrites uit zetten :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Het is de bedoeling dat je eerst even zelf op zoek gaat naar mogelijke oplossingen. Test bijvoorbeeld even met andere drivers, en met de search zijn nog vele andere mogelijke oplossingen te vinden. Mocht je er zelf niet uitkomen kan je alsnog een topic openen, geef dan wel aan wat je al geprobeerd hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.