Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verbindingsproblemen Telfort

Pagina: 1
Acties:

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Wat ik afgelopen maandagavond toch mee heb gemaakt....

Ik kreeg van klanten elke keer telefoontjes over dat hun verbinding niet tot stand kwam, of dat ze dan de compleet verkeerde persoon aan de lijn kregen. Heb gekeken of er ergens storing was, maar kan niets vinden

Nu ben ik zelf prive aan het bellen gegaan met mijn telfort abbonement en krijg opeens een wildvreemde vrouw aan de lijn terwijl ik het nummer goed heb. Ik hang op, bel nog een keer en dan gaat het wel goed. Toen zijn we met vrienden aan het bellen geslagen en kregen weer de raarste telefoontjes. Ik bel op, krijg opeens te horen dat ik verbonden ben met tele2, terwijl ik telfort heb. Bel een vriendin van me op die naast me op de bank zit, bij haar gaat de telefoon over, mijn nummer staat er, zij neemt op hoort niets en ik krijg een andere man aan de lijn. Volgens mij is er iets goed mis en worden de verkeerde gesprekken naar elkaar doorgeloodst. Als laatste kreeg ik iemand aan de lijn en die zegt "He Theo" en mn kameraad krijgt die Theo aan de lijn. Erg raar allemaal.... 8)7

Zijn er nog meer mensen die zulke rare dingen hebben meegemaakt? Ik kan nergens wat vinden over storing ofzo....

don't worry, be happy...

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 12:20
Haha lol.

Maar heb je telfort zelf al gebelt? Om te horen wa die er over te zeggen hebben.

• Raimon
was t gister al aardig laat voor. En vanochtend heel even geprobeerd, maar duurde zeker 5 minuten en nog niemand aan de lijn. Terwijl het normaal binnen een minuut wel iemand aan de lijn hebt, dus er zal vast wel iets zijn...

don't worry, be happy...

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:00

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ohw, ligt niet aan jou. Ligt aan Telfort. Ik heb t ook, minstens 3 vrienden van mij ook, kwam ik tot de conclusie na een korte inventarisatie.
Zit je toevallig in regio Enschede?

ik ga nu iig ff de KS bellen, en me ff naar de TD laten doorverbinden. Gaan we t ff proberen op te lossen :P

• Raimon
Ik zit in de achterhoek dus wel redelijk in de buurt van Twente.

Mijn vrienden met telfort hebben het ook allemaal ja. Ik heb zelf helaas niet zoveel tijd om half uur in de wacht te hangen bij telfort. Laat je even weten hoe of wat?

Thnx 8)

don't worry, be happy...

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Raimon schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:16:
Ik zit in de achterhoek dus wel redelijk in de buurt van Twente.

Mijn vrienden met telfort hebben het ook allemaal ja. Ik heb zelf helaas niet zoveel tijd om half uur in de wacht te hangen bij telfort. Laat je even weten hoe of wat?

Thnx 8)
Net Telfort gebeld (1200, optie 5, optie 2). Ik had direct een medewerker aan de lijn. Het probleem is bekend, het is zeer waarschijnlijk een landelijke storing. Wat ze gaan doen, is een trouble ticket aanmaken bij de technische dienst.
Hiervoor hebben ze 2 of 3 telefoonnummers nodig die problemen gaven, plus het tijdstip van bellen (ongeveer).
Dusse, bel ze ff, en doe je verhaal. Laat iedereen die het probleem heeft even bellen, dan heeft TF ook een idee van de omvang. gesprek duurde 4 mins bij mij ofzo :)

ik heb overigens ook al een TR voor een titelfix gedaan, iets naar Telfort, verbindingsproblemen :P

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 14:13
_Mystikal_ schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:07:
Ohw, ligt niet aan jou. Ligt aan Telfort. Ik heb t ook, minstens 3 vrienden van mij ook, kwam ik tot de conclusie na een korte inventarisatie.
Zit je toevallig in regio Enschede?

ik ga nu iig ff de KS bellen, en me ff naar de TD laten doorverbinden. Gaan we t ff proberen op te lossen :P
Ik heb er nog geen last van gehad, woon in Almelo.

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ander, bekend probleem, in dezelfde storing:

Je belt iemand, die persoon ziet jouw nummer wel, en daar gaat ie over. Jij hoort helemaal niets, en als de ander opneemt, alleen een kort riedeltje, waarna het einde gesprek is.
Terugbellen werkt gewoon wel.

Ook hier heb ik last van, zit in hetzelfde probleem

• Raimon
Ok thnx

Zal zo even bellen en zal mn vrienden ook ff zeggen dat ze moeten bellen met telfort.
Het ligt dus landelijk. Dat dacht ik al omdat mn kameraad iemand uit rotterdam aan de lijn had.

Maar zal ze even bellen.

don't worry, be happy...

• d10n
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2018
Heb hetzelfde probleem gisteravond gemeld bij Telfort KS (regio Hengelo). De medewerkster gaf aan dat het probleem in Hengelo en Enschede was geconstateerd, maar ik begrijp nu dat er landelijk problemen mee zijn. Zou iemand de routeringssoftware gehackt hebben? :-)

Binnen 48 uur zou ik teruggebeld worden. Ben heel benieuwd...

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik had hetzelfde probleem gisteren.
Belde vanuit de trein mijn vriendin op en ik hoor ineens "met Wouter" en daarna werd de verbinding verbroken. Erg vaag.
Allebei hebben we Telfort en mijn vriendin was toen in Enschede.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:17

Nakebod

Nope.

d10n schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:22:
Toch niet op je mobiel he? :+
Wel een wazige storing. Dat iets niet werkt, ok, maar willekeurig andere nummers opbellen?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• d10n
Nakebod schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:35:
[...]

Toch niet op je mobiel he? :+
Hehe... Ze vroeg nog: "Op welk nummer bent u bereikbaar?". Ik: "Nou, als het goed is DIT nummer, maar dat hangt een beetje af van jullie netwerk" :)

Het lijkt er op dat ze de verkeerde "stekkers" in de goede "gaatjes" prikken daar... Heb dit ook nog nooit meegemaakt. Telfort waarschijnlijk ook niet.

Telfort. Dat praat een stuk ingewikkelder.

[ Voor 6% gewijzigd door d10n op 23-08-2005 12:45 ]

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

d10n schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:22:
kan je nu ws al garanderen dat dat niet gaat gebeuren omdat t een landelijke storing is, waar ericsson al mee bezig is, maar wat ws langer duurt dan 48 uur om op te lossen :P dus morgen gewoon zelf nog ff bellen met je TT nummer bij dehand, weet je t zo :P

• d10n
_Mystikal_ schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:02:
[...]

kan je nu ws al garanderen dat dat niet gaat gebeuren omdat t een landelijke storing is, waar ericsson al mee bezig is, maar wat ws langer duurt dan 48 uur om op te lossen :P dus morgen gewoon zelf nog ff bellen met je TT nummer bij dehand, weet je t zo :P
Dat idee had ik zelf ook al. Heb geen TT nummer gekregen trouwens. Ach, ze hoeven me ook niet per se te bellen, als ze het probleem maar oplossen.

Ericsson? Verzorgen zij de netwerk sites voor Telfort?

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

d10n schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:07:
T hele TF netwerk draait idd op Ericsson apparatuur.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:29
Ik heb er zelf geen last van. Heb gisteren en vandaag naar veel mensen gebeld. Ik kreeg gewoon de mensen aan de telefoon die ik gebeld heb.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

d10n schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:07:
[...]

Het hele radio en core netwerk van Telfort bestaat uit Ericsson spul, maar Ericsson doet ook het netwerkbeheer voor Telfort. Zie ook: http://www.bellen.com/for...viteiten_uit_aan_Erics...

Antenne en masten malloot

Verwijderd

MIjn dochter heeft precies hetzelfde probleem. Zij belt ook met Telfort in Enschede, maar volgens de techneuten aldaar (van de UT waar ze studeert) ligt het probleem bij Wireless Circle, de UT-aanbieder van het Telfort abonnement

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:12:
MIjn dochter heeft precies hetzelfde probleem. Zij belt ook met Telfort in Enschede, maar volgens de techneuten aldaar (van de UT waar ze studeert) ligt het probleem bij Wireless Circle, de UT-aanbieder van het Telfort abonnement
Das niet het geval hier. Wireless Circle is niets meer dan een veredelde dealer van Telfort, die in het groot zakelijke abo's inkoopt en verkoopt. Ze hebben verder niets te maken met het netwerk. Het is echter wel zo, dat deze klachten door haar bij Wireless Circle aangegeven moeten worden, die het vervolgens weer doorgeeft aan Telfort

idd, het is niet al te logisch :+
Pagina: 1