Ik heb een VB (Visual Basic) programma gemaakt en wil de mouse_up en mouse_down events gebruiken. Dit werkt mooi alleen niet op alle PC's! Op sommige PC's heb ik het effect dat het klikken op de knop geen indruk veroorzaakt. Pas als de muis ook bewogen wordt gaat de knop omlaag. Dus mensen met een vaste muishand hebben een probleem want het programma reageerd 'vreemd' (lijkt op traag want meestal beweegt men de muis wel ietsjes na enige tijd).
Omdat het zichtbaar indrukken van de knop er ook niet is, moet het in de knop zelf zitten.
Wie weet er waar die knop in verstopt zit in windows? Er bestaat geen mscommand.ocx. Zit deze in de vbrun6.dll of kent iemand dit verschijnsel?
(ik heb google al wat termen gevoerd maar om hiervoor een goede zoeksleutel te bedenken is niet mogelijk)
p.s. VB6 overigens (niet de .net)
Omdat het zichtbaar indrukken van de knop er ook niet is, moet het in de knop zelf zitten.
Wie weet er waar die knop in verstopt zit in windows? Er bestaat geen mscommand.ocx. Zit deze in de vbrun6.dll of kent iemand dit verschijnsel?
(ik heb google al wat termen gevoerd maar om hiervoor een goede zoeksleutel te bedenken is niet mogelijk)
p.s. VB6 overigens (niet de .net)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 08:38 ]