2 surroundsystemen

Pagina: 1
Acties:

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Hallo allemaal,

ikzelf geef voor men 18de verjaardag vanavond een tuinfeest, nu hebben we op het laatste moment beslist een bbq te done met achteraf een fuifke ;-). Nu ikzelf heb een 6.1 Surround systeem ( http://www.creative.com/p...bcategory=464&product=465 ) maar ik vrees dat dat niet voldoende zal zijn, k heb nl een feest-tent van 6op6, nu zei men broer van zijn oud 5.1 systeem gelijktijdig proberen aan te koppelen, nu ik heb hier wat over zitten nadenken en k vraag me nu het volgende af:

Uit men geluidskaart komen 3 kabels die naar de woofer gaan, een groene, een oranje en een zwarte, pak nu dat ik 2 van zulke kabels koopen beide doormidden snijd om ze vervolgens als een Y aan elkaar te solderen, hierbij sluit ik 1 einde aan op men geluidskaart en de andere eindes gaan naar een 5.1 en een 6.1 surround systeem. Nu is men vraag: zou zoiets kunnen werken? of zou het problemen gaan geven :p

MVG fromalk

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ja, werkt. Maar echt professioneel staat het niet.

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Zou er ook een delay te horen kunnen zijn op een van de systemen?

Dank voor de hulp :-)

Verwijderd

Ik denk dat dergelijke systeempjes sowieso niet erg geschikt zijn voor geluid buiten je pc-kamer.

Bovendien vind ik dat geluid helemaal niet overheersend moet zijn op verjaardagsfeestjes, sterker nog: voor mij hoeft het niet. Mocht je het wel willen, zou ik gewoon een versterker (gewoon mono of stereo) aan je pc hangen, een leuke playlist maken, en twee speakers buiten hangen.

Dat je niet overal herrie hebt is niet erg, mensen die niets te zeggen hebben, gaan bij de speakers staan. Wil je ouwehoeren ga je een eind verderop aan een tafel hangen.

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07-2025

snooze

kinda busy atm.

vraag even rond of je van iemand een leuke stereo set kan lenen heb je veel meer aan sommige mensen hoeven niet altijd dicht bij een speaker te staan.

weet iemand nog een leuke signature?

• JuuL20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
Zet je hem niet te hard? Je zult niet de eerste zijn die zijn speakertjes met een "fuifke" naar de klot*n helpt.

• BeeeeJeeee
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02 05:11
Je hebt ook hele handige splitters, zodat je geen kabels door hoeft te knippen.
Lijkt me wel zo prettig
Afbeeldingslocatie: http://www.maplin.co.uk/images/Full/1221i0.jpg
Ennuh van harte :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door BeeeeJeeee op 23-08-2005 02:40 ]

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:33

sjirafje

No inspirational quotes here

Voor een vertraging moet je wel erg lange kabels gebruiken. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. En inderdaad is het waarschijnlijk makkelijker om je pc aan de aux ingang van een stereo versterker te hangen.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Pagina: 1