Retailers presentatie PSP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:00
Goede nacht heren,

Vanavond was op de jaarbeurs in Utrecht de presentatie van de Sony PSP voor retailers. Omdat ik in zo'n retailer werk, ben ik er naar toe gegaan. Ik vroeg mij af: zijn er meer mensen hier die daar geweest zijn en wat vonden jullie ervan want ik vond het maar matig.

Waarom? Tja het was geen boeiend verhaal, ik ben niet overtuigd als het gaat om waarom mijn klant nou een sony psp moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10 19:37
Ik kon ook gaan, ben echter niet, koste me weer de trein vanuit Maastricht ed.

Wat is er allemaal verteld/geshowd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Tja wat er verteld is: hoe de psp werkt en wat ie allemaal kan. En veel van de spelletjes zijn een beetje geshowed. Maar ik kreeg een beetje het gevoel dat ik naar propaganda zat te kijken ipv een goede uitleg hoe ik een klant nou een psp verkoop en waarom een klant een psp zou moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-10 22:24

TweakBoy

---

nou, niet echt interessant hoor.. die gozer wist niet eens vragen te beantwoorden over de technische dingen.. zoals batterijduur en verbruik en grootte van films die op dat ding kan...

1,8 gb voor film van 1,5 uur.. pfff mp4 man.. met 400 - 500 mb kom je er ook wel op die resolutie..

wel heb ik gelijk van de aanbieding gebruik mogen maken.. 249 euro voor een leukpakket..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik heb de aanbieding niet gedaan. 512 mb vind ik nou net te weinig. Doe ik liever gelijk 2 gb namelijk en dan heb ik ook ruimte voor spelletjes ;). En daarnaast was ik eerlijk gezegd boos op sony die me op deze manier een beetje naar de jaarbeurs heeft gelokt want ik vond het niet zo'n denderende aanbieding. Ik koop hem wel lkkr bij mijn eigen zaakje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-10 22:24

TweakBoy

---

ECiftci schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:23:
Ik heb de aanbieding niet gedaan. 512 mb vind ik nou net te weinig. Doe ik liever gelijk 2 gb namelijk en dan heb ik ook ruimte voor spelletjes ;). En daarnaast was ik eerlijk gezegd boos op sony die me op deze manier een beetje naar de jaarbeurs heeft gelokt want ik vond het niet zo'n denderende aanbieding. Ik koop hem wel lkkr bij mijn eigen zaakje. :)
sony psp inkoop: rond 165 euro
512 mb stick inkoop: rond 45 euro
spel wipeout inkoop: 27 - 35 euro..
2 films : inkoop rond 25 euro

bij elkaar zit ik op een bedrag van 270 euro.. ik geef toe: het is niet veel wat je krijgt voor die prijs.. maar ik vind het toch beter dan uit eigen winkel kopen: daar heb ik maar 5% personeelskorting.. en met een beetje afdwinge met de chef ongeveer 15% korting.. neem ik liever bij sony :P

wel bagger dat sony met 444,80 euro totaalsom komt .. ze moeten toch eens leren rekenen... een memorystick duo voor +- 80 euro vind ik veel..

// daarnaast was de bier daarzo wel gratis.. dus mag ik niet zeuren... :+

[ Voor 4% gewijzigd door TweakBoy op 23-08-2005 01:28 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:28
Hmm, klinkt jammer genoeg niet al te opwindend dus... M'n zwager kon d'r ook heen en die verheugde zich d'r best wel op... Hoop dattie het alsnog naar z'n zin heeft gehad.

Maar d'r waren dus helemaal geen freebies? Dat valt me nog tegen...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het voedsel vond ik wel erg tegenvallen (bolletjes met kaas of ham?!?), ik had wel een buffetje verwacht, maar ja, wat wil je, als je zag hoe druk het was. De presentatie zelf was slaapverwekkend, ik stond met mijn collega's helemaal bovenaan en op een gegeven moment zijn we op de vloer gaan zitten/liggen, beetje chillen en praten enzo. Onze plek was ook dicht bij de uitgang van de zaal, dus na de presentatie snel naar de foyer gerend om toch nog ff Ridge Racer te spelen.

Ik heb het PSP pakket besteld, ik wilde zowieso al zo'n ding met WipeOut Pure en ik zat nog te twijfelen over een memory stick. Ik ben nu in ieder geval goedkoper uit dan wanneer ik alleen al de PSP en het spel in mijn eigen winkel (Dixons - 12,5% personeelskorting) zou afrekenen. Beetje jammer alleen dat je het pas in de week van 5 september krijgt :( Ik zou juist denken dat wij retailers het eerder zouden moeten krijgen, maar ja. Ik denk dat ik straks een exemplaar uit de winkel trek en de PSP + spel die ik ga krijgen in de winkel dan houd. Moet het alleen niet zo'n 'not for resale' pakket zijn, daar moet ik nog Sony vandaag over bellen vragen hoe dat precies zit.

Al met al een saaie avond, hoewel ik meer voor de aanbieding kwam, eerlijk gezegd, de technobabbel kende ik al en marketing boeit me niet.
cailin_coilleach schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 07:21:
Maar d'r waren dus helemaal geen freebies? Dat valt me nog tegen...
Ja, een tasje kreeg je aan het einde van de avond met een soort kalender-achtig iets met plaatjes van wattie allemaal kon, een plaatje van de PSP op ware grootte (! :o ) en nog iets. Niet veel bijzonders in ieder geval.

[ Voor 15% gewijzigd door Glaanie op 23-08-2005 08:00 ]

Pagina: 1