Ongeveer een jaar geleden kwamen wij thuis op het luminieuze idee om wat netwerk apparatuur te vervangen. Hier en daar hadden we nog die goede oude COAX, waarbij zonder terminator de bitjes nog uit je kabel liepen. Maar toen kwam Linksys, de BEFSX41 leek een geschikt model, netjes met wat ingebouwde firewall mogelijkheden.
(veel bloed, zweet en tranen later)
Vele firmwares heb ik geprobeert, maar tot op de dag van vandaag nog steeds gezeik met die router. De connectie is af en toe ontzettend log, ik moet gebruik maken van een oude beta firmware die Linksys zelf nooit uitgebracht heeft voor een beetje stabiele connectie en torrent downloads hangen soms de router compleet op waardoor ik m met de hand kan gaan herstarten.
Hebben meer van jullie deze ervaringen met dit prachtige model van Linksys
? Het is gewoon schandalig, dit product wordt nog steeds als nieuw product verkocht en de firmware van de site is instabiel en dik een jaar oud.
Links:
- BEFSX41 Stable Firmware
- Linksys stopped working on a new firmware for the BEFSX41?
- Instabiele Linksys firmware
(veel bloed, zweet en tranen later)
Vele firmwares heb ik geprobeert, maar tot op de dag van vandaag nog steeds gezeik met die router. De connectie is af en toe ontzettend log, ik moet gebruik maken van een oude beta firmware die Linksys zelf nooit uitgebracht heeft voor een beetje stabiele connectie en torrent downloads hangen soms de router compleet op waardoor ik m met de hand kan gaan herstarten.
Hebben meer van jullie deze ervaringen met dit prachtige model van Linksys
Links:
- BEFSX41 Stable Firmware
- Linksys stopped working on a new firmware for the BEFSX41?
- Instabiele Linksys firmware
Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.