Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben sinds 2 maanden ook eigenaar van de SE K750i maar sinds ik wat thema's en spellen op mn telefoon ben gaan zetten sluit soms mijn telefoon af en start hij automatisch opnieuw op..
Ik krijg gewoon een wit scherm te zien en daarna start de telefoon zich opnieuw op.

Weet misschien iemand hoe ik dit kan verhelpen.

Alvast bedankt,

Greets kevin

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11 00:34

WPN

heb ik ook gehad met een proggie/theme wat ik op mn nokia 6680 zette....
dat proggie eraf geknikkert en alles werkte weer goed

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ja ik heb net alles ook eraf gehaalt van theme's en spellen die er niet origineel op stonden.

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Dit probleem heb ik dus ook gehad met de Sendo M500 en m'n huidige I-Mode telefoon de Sagem SG341i.

Eenigste wat ik kan herkennen is dat het lijkt alsof het een soort van "soft-reset" is.
(ze doen het alleen als de telefoon niet meer reageerd, dus misschien fout in de software?)

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

• kacee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:58
Bij (symbian) smartphones is het verstandig er niet te veel rotzooi/vage programma's te installeren. Dit kan je gsm behoorlijk onstabiel maken.

Verwijderd

@kacee Dat klopt maar dit is geen Smatphone (of ik moet het heel erg mis hebben ..)

@ TS Als je de 6 delen of tenminste de laatste had doorgelezen die gaande zijn over de K750i ..
weetje dat het vaak aan de firewire ligt .. misschien een idee die te upgraden..
staat allemaal in die topics..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister avond dit forum eens goed doorgenomen en mijn telefoon geupdate.
Nu maar hopen dat het probleem verholpen is. 8)
Pagina: 1