Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus A8N SLI en Artic Silentium T2

Pagina: 1
Acties:

• martindiepeveen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ben momenteel een PC aan het samenstellen en mijn oog is daarbij gevallen op het high-end systeem uit de laatste best buy guide. Toch vind ik de kast en de voeding een beetje duur en zoek naar een alternatief. De Artic Silentium T2 ziet er goed uit en doet het ook redelijk in de reviews (1, 2) die ik gelezen heb. Er zou alleen misschien een probleem kunnen ontstaan i.c.m. het moederbord van Asus (A8N SLI) en de plaatsing van een harde schijf in de kast. Weet iemand hier meer over? Zijn er manieren om dit probleem eventueel op te lossen?
Ik heb gegoogled en dit gevonden maar het is in het Zweeds, helaas niet mijn sterkste buitenlandse taal.

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
waarom zou dit een probleem moeten zijn?
Als ik kijk naar de specs van de A8N is dat een standaard formaat ATX bord. De Silentium T2 pakt normaal fomraat atx mobo's dus dan zou er geen prob moeten zijn lijkt mij.
Meestal past alles wel met wat voorzichtig passen en meten.

Verwijderd

neem maar van mij aan dat dat een héél erg krappe bedoening gaat worden... die dingen zijn niet bepaald bedoeld om ff een sli rig in te gaan behuizen (die voeding gaat dat ten ander ook nooit kunnen trekken, en dat zijn géén standaard atx voedingen die in die kasten zitten overigens...)

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-10 19:25
in deze kast heb ik zelf al 2 systemen gebouwd en als je zeker weet dat je niets binnen afzienbare tijd gaat vervangen, be my guest. maa ik ben blij dat ik toendertijd een grote kast heb genomen.......

voolal het plaatsen van een hd vond ik zelf erg lastig, vooral die rubberen dingetjes die kapot sprongen 8)7

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

• martindiepeveen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb inmiddels zelf ook verhalen gelezen van uitgedroogde rubbers die ervoor zorgden dat de hardeschijf opeens naar beneden kletterde, dat lijkt mij verre van ideaal. Jammer dat uiterlijk gezien zo'n mooie kast intern zoveel problemen oplevert dat het eigenlijk al niet leuk meer is om hem te gaan aanschaffen.
Toch maar de Antec Performance One P160 kopen of heeft er iemand een beter plan (of kast)?