Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
En om nou bij elk topic te gaan f5'en...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
{signature}
Ik mag aannemen dat GoT wel gewoon de img tags goed kan parsen? (of hoe noem je dat?)Voutloos schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:40:
Dat er iets fout gaat met door derden gehoste plaatjes of met het renderen binnen je browser, komt natuurlijk niet door een fout van GoT (zolang er geen rare attributen bij het plaatje staan).
renderen, ook goed...
Wel geef je een grappig voorbeeld, aangezien dat plaatje een debiel lange URL en dus idem title en alt heeft:
1
| [img]"http://www.gotpetsonline.com/pictures-gallery/dog-pictures-breeders-puppies-rescue/american-white-shepherd-pictures-breeders-puppies-rescue/pictures/american-white-shepherd-0004.jpg"[/img] |
[ Voor 18% gewijzigd door Voutloos op 22-08-2005 22:52 ]
{signature}
En all in all blijft IE natuurlijk een verouderde browser
Intentionally left blank
Het gekke is alleen wél dat het vaker voorkomt en dat ik niet mijn IE in de tussentijd geupdate heb...Voutloos schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:50:
GoT zet puur de volgende HTML neer [img]"URL_naar_plaatje"/[/img]. Dat je browser dan iets raars bakt is vervolgens dus niet hun schuld.
[ Voor 4% gewijzigd door Motrax op 23-08-2005 00:59 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
kan het wellicht (dat had ik maar bij-gebrek-aan-beter als verklaring aangenomen) iets te maken hebben met de image-resize functie? Ik heb geen idee hoor, maar ik het het probleem alleen op GoT en dus vond ik dat wel een leuke verklaring.Motrax schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:59:
[...]
Het gekke is alleen wél dat het vaker voorkomt en dat ik niet mijn IE in de tussentijd geupdate heb...
disclaimer: zomaar een hersenspinsel hoor, verder geen technische onderbouwing
doet niet aan icons, usertitels of signatures
sameLuccus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:34:
Bij mij gebeurt dit met IE6 ook regelmatig sinds een week of drie....
Na een keertje f5 is het wel weg, maar toch
Zodra crisp langshuppelt zal 'ie deze thread vanzelf tegenkomen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Is het mogelijk om op dat moment de source even hier neer te plempen. Wellicht dat er inderdaad iets niet goed gaat (qua template), zodat de mannen achter de schermen kunnen kijkenLuccus schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:34:
Bij mij gebeurt dit met IE6 ook regelmatig sinds een week of drie....
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De image resizer zou er niets mee van doen mogen hebben aangezien deze images allemaal onder de maximale breedte zitten.
Intentionally left blank
Dat lijkt dus op een bug in IE; ik zal eens kijken in hoeverre dat af te vangen is...
Intentionally left blank
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()