[XP] Snelkoppeling naar zoeken in map.

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Na nou toch een aantal jaar heb ik een behoorlijk wat mp3tjes verzameld. maar nou wordt het toch redelijk lastig om er 1 te vinden. en moe tik iedere keer weeer die zoekfunctie gebruiken. die map zoeken enz. is er geen manier om een snelkoppeling te maken die rechtstreeks naar zoeken gaat en dan ook meteen de juiste map heeft?

Verwijderd

je geeft niet duidelijk aan of je er eventueel externe software voor wil gebruiken, maar als dit het geval is: whereisit is een zeer praktisch programma daarvoor. Je kan ook dvd's met mp3's en dergelijke toevoegen, om zo rap je mp3's te vinden en niet al je dvd's erdoor te moeten laten passeren om het juiste nummer te vinden... dvd's nummeren en genummerd toevoegen. topprogrammatje!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
het liefste wil ik het gewoon via windows doen. want die zoekfunctie bevalt me verder wel. gewoon simpel. maar eigenlijk was muziek alleen maar een voorbeeld. want er zijn ook veel kleine programma's enz in rar bestanden ook ontzettend veel. dus ik wil dat het allemaal makkelijk te vinden is. en dan bijv snelkoppeling 1 ==> zoeken in map A Snelkoppeling 2 ==> zoeken in map B. Ik hoop dat ik het nu een beetje beter heb uigelegt.

[ Voor 9% gewijzigd door Avvd op 22-08-2005 22:26 ]