Ik zit met een probleem bij het gebruik van xbox connect, ik probeer sinds een paar dagen online te gamen met een vriend van me via xbox connect maar het wil maar niet lukken. Het rare is dat alles bij ons allebij prima werkt, we kunnen rooms joinen en ook gamen zelf hosten lukt bij ons allebij, maar als wij bij elkaar in een room willen komen wil het maar niet lukken. Het lijkt wel of het probleem echt tussen onze routers zit.
Als hij mijn room probeert te joinen komt hij er niet eens in, hij krijgt een connection timeout. Ik kan zijn room wel joinen maar zie zijn game niet. We kunnen wel samen in een room van iemand anders en dan kunnen we ook met elkaar spelen. De xbconnect port 8206 is geforward bij ons allebij dus daar kan het ook niet aan liggen.
Ziet iemand een oplossing?
ps. hoop dat het in het goede forum staat ik wist niet echt of dit nou bij consoles of bij netwerken hoort.
Als hij mijn room probeert te joinen komt hij er niet eens in, hij krijgt een connection timeout. Ik kan zijn room wel joinen maar zie zijn game niet. We kunnen wel samen in een room van iemand anders en dan kunnen we ook met elkaar spelen. De xbconnect port 8206 is geforward bij ons allebij dus daar kan het ook niet aan liggen.
Ziet iemand een oplossing?
ps. hoop dat het in het goede forum staat ik wist niet echt of dit nou bij consoles of bij netwerken hoort.