Toon posts:

BF2 blijft hangen, crashed naar desktop of reboot*

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een probleem met Battlefield 2, ik zal het even in het kort uit leggen

Het probleem is dat het spel zich steeds ophangt, of je komt opeens terug in windows, of de hele pc loopt vast en reboot.

Specs:

Intel P4 @ 3,00 Ghz
3x 512Mb DDR RAM Kingston PC3000
Geforce GT6600 128 MB
400 Watt Voeding
DVD Speler
Brandertje
ect, ect de rest is denk ik niet zo belangrijk.

Ik heb al meerdere Nvidia drivers geprobeerd, het battlefield 2 forum na gezocht, hier al gezocht op Got en zelfs al met EA Gebeld. Maar ik kom er niet uit.

ik heb ook al een Memtest van 48 uur gedaan en dat was ook allemaal ok.

Deze pc is nog geen half jaar oud

Mischien dat iemand mij kan helpen, dat zou mooi zijn :)

Alvast Bedankt :)

Verwijderd

Helaas weet ik jouw probleem niet... maar heb ook met battlefield 2 een probleem vandaar dat ik hem hier ook ff inzet...

Specs:

Asus P4P400
Pentium 4 3.06 Ghz
1gb DDR 400 Samsung (2x512)
Hercules Ati Radeon 9800Pro 128MB
Wd250gb Sata 7200 8mb
Hitachi 400gb Pata 8mb
Pioneer 8xdvd burner
24x Plextor cdr burner
Windows XP sp2 met Ati catalyst 5.8 (eerst 5.7 maar die had het ook)

Als ik de map Songhua Stalemate laad dan kapt hij er mee met 14% en geeft hij een bf2 memory error en kom ik dus als ik alt-tab terug in windows.
Het is alleen bij die map verder dus doet het het allemaal prima.

Is er iemand die hier wat van weet of dit ook heeft...??

Het is uiteraard de orginele bf2 dvd dus geen copy.

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 14:30
Het probleem is dat het weer een typisch brak gelanceerd spel van dice is. Wacht maar op de grote patch die deze maand uit zou komen. Maar gezien het nooit is wat ze beloven zal het wel begin september worden. Verder zou ik het ook niet weten.

Verwijderd

- Updates isntalleren
- spel herinstallen
- defragmenteren
- virtueel geheugen goed zetten
-. schijfcontrole
-. formatteren
- wachten op patch: 1.03

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Smoothcrimineel schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 21:55:
Het probleem is dat het weer een typisch brak gelanceerd spel van dice is. Wacht maar op de grote patch die deze maand uit zou komen. Maar gezien het nooit is wat ze beloven zal het wel begin september worden. Verder zou ik het ook niet weten.
Dat het deze maand niet uitkomt is vrijwel zeker..

Van de BF2 website:
In order to address the key issues as quickly as possible, we set an aggressive release date for the end of August. Unfortunately, as we approach the end of this month, it has become apparent that we will not meet this goal,

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik verplaats je topic even van SGD naar SPV en geef hem gelijk een titeltweakje :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 21:55:
- Updates isntalleren
- spel herinstallen
- defragmenteren
- virtueel geheugen goed zetten
-. schijfcontrole
-. formatteren
- wachten op patch: 1.03
Alles gedaan behalve Reinstall, still no succes

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 14:30
oeps

[ Voor 100% gewijzigd door Smoothcrimineel op 06-09-2005 20:09 ]

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 14:37
Dit heb ik ook gehad, precies hetzelfde.

Kijk eens naar je sound instellingen in BF2. Als ik hem op Hardware zet, crashed ie, tevens EAX uitschakelen anders crashed ie bij mij ook. Heb een Nforce2 geluidskaart.

Hij staat nu op Software, kwaliteit op medium....draait als een zonneke!

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
BF2 schijnt met de huidige status wel vaker vast te lopen of te crashen naar het desktop. Het enige wat we kunnen doen is wachten op een patch. Het ligt dus niet aan jouw systeem, maar gewoon aan een fout in BF2.

Als je zegt dat je PC reboot kan het een warmte probleem zijn, maar voorlopig gok ik het nog gewoon op een fout in BF2 :)

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Probleem heb ik ook. Bij een bepaalde map klapt hij er telkens uit naar de desktop. Derian Oil fields geloof ik. Ik heb het level voorheen wel kunnen spelen maar nu dus niet meer. Al van alles geprobeerd video-drivers, geheugen etc..

Ze mogen voor de bugs wel wat meer tussentijdse patches uitbrengen. Echt irritant al die fouten in het spel. We zitten nu allemaal al een maand met smart te wachten op die update..

Sign of my Time

Pagina: 1