Hoe 50% RC5 en 50% OGR op 1 client ??

Pagina: 1
Acties:

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:41
Weet iemand hoe dit te doen ???

Dus ± 12uur p/dag RC5 en ± 12uur p/dag OGR.

Dit wil ik omdat die client iedere dag flushed, zodat ik iedere dag een aantal blokjes van beide inlever.

Dus kom ik ook eindelijk een keer in de stats, omdat deze vergeleken worden over 2 dagen. :)

Ik heb van alles al zo geprobeerd, maar dat wil niet echt lukken ... als je RC5=50%,OGR=50% intikt bij optie "8) Load-work precedence ==>" dan krijg je .. RC5,OGR en dus niet de 50% wat ik wil :(

Wie kan me hier mee helpen ??

Verwijderd

hum, lijkt mij niet mogelijk.

misschien kan je voor 12 uur rc5 pakkects binnen halen zodat ti na 12 uur OGR gaat doen?

verder zou ik het niet weten!

• Theetjuh
Op maandag 15 januari 2001 10:32 schreef Mo-Bees het volgende:
hum, lijkt mij niet mogelijk.

misschien kan je voor 12 uur rc5 pakkects binnen halen zodat ti na 12 uur OGR gaat doen?

verder zou ik het niet weten!
Ja zo heb ik het nu ingesteld ... tenminste vanaf gisteravond ... hopen dat dat een beetje werkt ...

• VlaFlip
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

VlaFlip

format c: , weg d'r mee!!

Mischien wil het als je 2 clients tegelijk draait.

allebij in een aparte directory installeren eentje fulltime rc5, andere fulltime ogr.

aangezien die dingen de zelfde prioriteit hebben zullen ze ongeveer evenveel processortijd krijgen...

Geef je muis af en toe een stukkie kaas

• IceStorm
  • Laatst online: 17:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ben bang dat dat niet kan...

Het enige wat ik kan bedenken is dat je 2 clients installeert, 1tje instelt op OGR en de andere op RC5 en dan met zoiets als een taakplanner (of hoe zoiets ook heet ;) er voor zorgt dat de ene van 0-12 draait en de andere van 12-0 :)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

praktisch onmogelijk.. je kan toch makkelijker om de week je client effe omzetten.. is veel minder werk en komt op zelfde neer..

• Theetjuh
Op maandag 15 januari 2001 10:37 schreef Sequence het volgende:
praktisch onmogelijk.. je kan toch makkelijker om de week je client effe omzetten.. is veel minder werk en komt op zelfde neer..
Ik wil dus elke dag zeker een paar blokjes inleveren ... dan moet ik dus doen wat VlaFlip en IceStorm zeiden ...

Alleen 2 dir's zijn niet nodig, alleen 2 .ini's ... 1 de "Load-work precedence" op OGR=0,RC5 en de andere op RC5=0,OGR

Hmmmmm probeer ik vanavond ff uit ;) thnx

• IceStorm
  • Laatst online: 17:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Post wel even de resultaten :)... Lijkt me best aardig voor sommigen ;)

Verwijderd

Umm, onorthodoxe oplossing?:

maak 2 ini files, zet in beide ini's dat ze er na 12 uur mee stoppen, en zet dan in je scheduler 2 tasks:
1: dnetc -ini koetje1.ini, om 12 uur des middags
2: dnetc -ini koetje2.ini, om 12 uur des avonds
8-)

Verwijderd

jammer is alleen dat je bij OGR nog geen tijd in kan vullen omdat niet te voorspellen valt hoe lang je over een OGR node doet!

:? na herhaaldelijk proberen van het uploaden van een plaatje naar goplay, dat kleiner was(om de pagina sneller te laten laden) haal ik het hele plaatje maar weg.
word tijd voor adsl thuis kan ik het gewoon zelf hosten :(

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

dan maak je toch een batje met "dnetc -shutdown" en laat je de taskmanager die om 11.59 en 23.59 doen }:O

Verwijderd

Mo-Bees: Je kan in de client opgeven na hoe veel uur (en minuten) de client stoppen moet.
Die tijd is onafhankelijk van wat voor projekt er draait, of hoever ie ermee is :)
De tijd instellen gaat dan dus wel. Is alleen de vraag of ie al klaar is met 1 pakket in die 12 uur, stats technisch,... Maar alstie niet klaar is, dan slaat de client em gewoon op waar hij gebleven was, en gaat daar later weer verder.
Op AIX werkt het tenminste goed (en WAT een verbetering in OGR tussen client 8009 en 8012: van 1.865.571 n/s naar 3.381.614 :9

Verwijderd

yep das waar!

• Theetjuh
Ik heb de volgende 2 batch bestanden gemaakt en tot zover werkt het :

ogr.bat :
@Echo Off
start dnetc.exe -update
start dnetc.exe -ini dnetc-ogr.ini -until 12:00

rc5.bat :
@Echo Off
start dnetc.exe -until 00:00

Ik draai Win2k , dus die "start" is wel nodig ;)

Hij doet nu dus het volgende ....
Om 00:01 start de scheduler het batch bestandje ogr.bat op, deze update de buffers, daarna start hij met de speciale OGR ini dnetc op. Deze draait dan tot 12:00 uur.

Om 12:01 start de scheduler het volgende batch bestandje op ... rc5.bat dus ... Deze start dnetc met de "normale" ini op die geconfiged is voor RC5 en deze draait dan weer tot 00:00 uur.

En als het goed is werkt hij dan :+

Morgen de final verdict ... ff kijken of hij om 12:00 dus echt down gaat ... en hem weer netjes start met RC5 ...
Tot morgen avond dus ...

• Theetjuh
En jahoor ... het werkt :9~

• Crack
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Kan je niet voor een halve dag RC5-data fetchen en met:
code:
1
2
[rc5]
fetch-time-threshold=12

En vervolgens slechts 1x per dag contact leggen met distributed.net op de volgende manier?
code:
1
2
3
[buffers]
frequent-threshold-checks=1
threshold-check-interval=24:00

Dan begin je met RC5 en na ca. 12 uur schakel je dan over op OGR.

Moet toch werken d8 ik zo!

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• Theetjuh
Op woensdag 17 januari 2001 00:19 schreef Crack het volgende:
Kan je niet voor een halve dag RC5-data fetchen en met:
code:
1
2
[rc5]
fetch-time-threshold=12

En vervolgens slechts 1x per dag contact leggen met distributed.net op de volgende manier?
code:
1
2
3
[buffers]
frequent-threshold-checks=1
threshold-check-interval=24:00

Dan begin je met RC5 en na ca. 12 uur schakel je dan over op OGR.

Moet toch werken d8 ik zo!
Eeeuhh ja dat werkt wel voor RC5 , maar niet voor OGR.
Dan moet je dus wel die -until gebruiken ...

Maar thnx dat je nog met een idee kwam, zou wel iets makkelijker geweest zijn dan batch bestanden ;)
Pagina: 1