Zoals de topic titel al zegt, lukt het mij niet om met Outlook 2000 meerdere emails in 1 keer op te halen. Wanneer ik op "Verzenden/ontvangen" klik en bijvoorbeeld 3 nieuwe emailtjes heb, haalt hij eerst 1 mailtje binnen en vervolgens moet ik wachten. Daarna klik ik nogmaals op "Verzenden/ontvangen" om het 2e mailtje op te halen, daara weer wachten. Dan klik ik nogmaals op "Verzenden/ontvangen" en krijg ik het laatste mailtje binnen. Weet iemand hoe ik in 1 keer alle 3 mailtjes binnen kan halen zodat ik niet continu hoef te wachten en opnieuw moet proberen binnen te halen?
Ik denk dat je eens even moet kijken naar de timeout instellingen van je
e-mail account.
Misschien dat je door een langer timeout toe te staan wel alle mail binnen krijgt.
Op deze manier heb ik namelijk al eens een soortgelijk probleem opgelost.
e-mail account.
Misschien dat je door een langer timeout toe te staan wel alle mail binnen krijgt.
Welke virusscanner/firewall gebruik je? Misschien houden die op een of andere manier iets tegen?
Wat heb je verder allemaal al geprobeerd?
Ik heb nu de server timeout op 2 minuten gezet. Het stond op 1 minuut. Hopen dat het helpt, maar ik denk niet dat dit het probleem gaat oplossen. I.i.g bedankt voor de tip.skate master schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:13:
Ik denk dat je eens even moet kijken naar de timeout instellingen van je
e-mail account.
Ik maak gebruik van Outpost firewall en Kasperky antivirus.Welke virusscanner/firewall gebruik je? Misschien houden die op een of andere manier iets tegen?
Voor de reste heb ik niets geprobeerd om dit probleem op te lossen. Ik zou ook niet weten waar ik moet beginnen aangezien het geen probleem is om 1 mailtje binnen te halen (ongeacht grootte). Wanneer ik 2 kleine mailtjes binnen wil halen, lukt de eerste mail zonder problemen. Daarna moet ik lang wachten en lukt het uiteindelijk niet. Wanneer ik dan opnieuw op verzenden/ontvangen klik, heb ik het 2e mailtje zonder problemen binnen.
Het lijkt me dus ook geen firewall/virusscanner probleem.
Alleen door het uit te sluiten weet je dat zeker. zonder enig onderzoek die conclusie trekken is natuurlijk zinloos. Daarnaast verwachten we op GoT dat je zelf aan de slag gaat om je probleem op te lossen