Hey,
Tijdje terug nieuw systeempje gekocht,
Gigabyte K8NE (S754) (nforce4) met een AMD Athlon 64 3400+ en wat meer niet relevante meuk.
Nu is het vreemde dat na deze upgrade, het geluid van m'n Hercules Fortissimo III 7.1 af en toe gaat haperen. M'n systeem is loeisnel, het is alleen het geluid.
Net in FarCry hoorde ik achtergrond geluidjes repeteren, dan duurt dat een minuut voordat een "poef" weg is (muziek en andere dingen gingen wel door, vreemd genoeg). Ook wanneer ik van de ene naar de andere SCSI disk ga copieren, treedtdt dit op. Zelfs winamp en een MP3'tje gaat mis.
Voor de upgrade had ik nergens last van!
Al gedaan:
Format en nieuwe XP
Geluidskaart en SCSI controller verwisseld van slot
Sample en sound quality omlaag.
Draai netjes nForce AMD64 6.66
CPU usage: Nope, cpu doet niks tijdens stotteren.
Mem? nah, nog geen crash gehad.
Ik dacht aan een IRQ conflict, maar hij zit saampjes met m'n Radeon X800, dat lijkt me geen punt (zat met SCSI controller, hetzelfde probleem).
Any ideas? I'm out...
Tijdje terug nieuw systeempje gekocht,
Gigabyte K8NE (S754) (nforce4) met een AMD Athlon 64 3400+ en wat meer niet relevante meuk.
Nu is het vreemde dat na deze upgrade, het geluid van m'n Hercules Fortissimo III 7.1 af en toe gaat haperen. M'n systeem is loeisnel, het is alleen het geluid.
Net in FarCry hoorde ik achtergrond geluidjes repeteren, dan duurt dat een minuut voordat een "poef" weg is (muziek en andere dingen gingen wel door, vreemd genoeg). Ook wanneer ik van de ene naar de andere SCSI disk ga copieren, treedtdt dit op. Zelfs winamp en een MP3'tje gaat mis.
Voor de upgrade had ik nergens last van!
Al gedaan:
Format en nieuwe XP
Geluidskaart en SCSI controller verwisseld van slot
Sample en sound quality omlaag.
Draai netjes nForce AMD64 6.66
CPU usage: Nope, cpu doet niks tijdens stotteren.
Mem? nah, nog geen crash gehad.
Ik dacht aan een IRQ conflict, maar hij zit saampjes met m'n Radeon X800, dat lijkt me geen punt (zat met SCSI controller, hetzelfde probleem).
Any ideas? I'm out...
[ Voor 12% gewijzigd door Battle Bunny op 22-08-2005 21:23 ]