Toon posts:

Wie HELPT mij??

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw en een nOOb met overclocken.

Mijn systeem = MSI K8TNeo2 met een AMD Athlon64 3000+ standaard op 1,8GHZ
2x512mb 400mhz Een 350watt voeding en een 6600 kaartje.

Er zijn een aantal instellingen in de bios waarmee ik graag even geholpen zou willen worden.

Wat houdt de memclock in?? instelbaar op 200, 266, 333, 400mhz
multiplier 5x, 6x, 7x, 8x en 9x fsb van 200-280mhz
voltages (welke horen bij welke instellingen???)

Heel simpel, WIE KAN MIJ VERTELLEN WAT IK KAN DOEN (en wat is stabiel)????
WIE O WIE?????

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-01 13:38
Schoenmaker blijf bij je leest, lees in ieder geval de F.A.Q.

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-02 08:05
Ik denk dat je straks een MOD aan je broek gaat krijgen die je gaat vertellen dat je toch echt meer zelf moet uitzoeken. Verder zal hij je vragen wat je tot nu toe al gedaan hebt om zelf een en ander uit te zoeken. Eigenlijk sluit ik mij daar wel bij aan.

Staat er niets in de handleiding van het moederbord hierover?

Emos

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Helemaal speciaal voor jou hebben we hier een geweldige FAQ waar alles instaat wat je maar moet weten als je gaat overklokken, je kan deze FAQ hier vinden -> Frequently Asked Questions DOC ver. 2.0

• Pouwper
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
[url http://http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/23051081#bainleiding]F.A.Q.[/url]
Bovenaan beginnen met lezen
verder topics checken over Athlon 64
success :Y)

damn toch weer te laat, moet sneller typen

[ Voor 26% gewijzigd door Pouwper op 22-08-2005 20:14 ]

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Waarom koop je niet gewoon een snellere processor, zeg je gewoon dat t een 3000+ is die sneller loopt.
D'r zijn hier zat topics die je heel erg ver op weg kunnen helpen.
Search knop zit rechtsboven.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hoi Schoenmaker,

Welkom op Gathering Of Tweakers, zoals je zelf ook hebt kunnen lezen in de Policy: Alle regels die op het forum gelden is het de bedoeling dat je hier op GoT een bepaalde eigen inzet toont en deze inzet ook laat blijken in je topic-start...

De eigen inzet is onder andere het lezen van de FAQ die boven het subforum staat waar je wilt posten, in dit geval dus deze FAQ: Frequently Asked Questions DOC ver. 2.0

Hier staan denk ik wel alle antwoorden in die je wilt weten, kom je er dan nog niet uit, dan is er een heeeeeel erg grote kans dat je je vraag met een beetje handig de zoekfunctie van dit forum uit te proberen je er alsnog uitkomt... search

Ook is het zo dat we een duidelijke topic titel willen, dus Wie HELPT mij?? is niet een goede titel... Hulp gevraagd bij overclocken is al beter ;) Zowizo is het zo dat we hier niet zou houden van woorden met alleen maar hoofdletters (staat zo schreeuwerig) en ook dubbele vraagtekens of uitroeptekens zijn niet echt nodig...

Dit klinkt allemaal heel erg streng, maar is er om te zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft...

Nog even een side-note naar alle gebruikers hierboven die alleen maar met de FAQ gesmeten hebben en verder niks hebben toegevoegd aan het topic: Jullie weten dat hiervoor een TR knop is, en dat je een topic dan verder links laat liggen!

[ Voor 10% gewijzigd door Apen-nootjes op 22-08-2005 20:28 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.