Toon posts:

Pc loopt vast na cd erin stoppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een cd in mijn pc stop loopt hij soms vast weet iemand waar dit aan kan liggen ?
Is nalijk heel irritant ik kan mijn muis niet meer bewegen en ook niets meer met mijn keyboard!
Sommigen zeiden installeer windows opnieuw andere dat he aan de dvd-rom speler kon liggen kheb geen id welk merk! :?
Kan iemand mij helpen ?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19

breinonline

Are you afraid to be known?

Je dvd-speler kan intern kapot zijn, maar waarschijnlijker is het dat je IDE kabel een breukje oid. heeft. Probeer die eens te vervangen en kijk of het helpt :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik dan een speciale hebben of is dat gewoon gelijk aan alle?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19

breinonline

Are you afraid to be known?

Alle IDE kabels zijn gelijk, het zijn vaak platte grijze kabels en je harde schijf zit hier ook mee vast. Heb je één dvd-speler en geen cd-rom ernaast ofoz, dan kan je ook proberen de dvd-speler op de andere connector op dezelfde kabel te prikken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop wel z'n ding is maar 2,95 dus :P
maar wat als dat neit werkt?
kerel van mediamarkt zei dat het mss aan windows ligt moet ik het nu opnieuw installeren?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 19:36 ]