Heb me echt rot gezocht met de search maar niet gevonden.
, Topic heeft wel bestaan volgens mij. Maar goed, er heeft ooit een 1MP camera bestaan aan een nekkoord, altijd handig als je net ergens een foto van wilt maken terwijl je je superdeluxe camera niet bij je hebt. Iemand enig idee of dit speeltje nog bestaat?
tuurlijk, of een camera in credit card formaat.
Maar ja, tegenwoordig heb je telefoons met 1.3 megapixel voor 0 euro met een abbo. Voor mij zou het een beetje nutteloze investering zijn.
Maar ja, tegenwoordig heb je telefoons met 1.3 megapixel voor 0 euro met een abbo. Voor mij zou het een beetje nutteloze investering zijn.
Heb een 6310i van de zaak, en ga niet alleen voor een dergelijke camera een nieuw abonnement afsluitenPuDy schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:07:
tuurlijk, of een camera in credit card formaat.
Maak er een koortje aan vastVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:09:
[...]
Heb een 6310i van de zaak, en ga niet alleen voor een dergelijke camera een nieuw abonnement afsluitenHet creditcard-formaat kende ik al, was echter specifiek opzoek naar de nekkoord-versie.
Heb je er gelijk live muziek bij
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Philips heeft een paar van die usb stick/mp3 speler dingetjes met camera optie.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Pagina: 1