Toon posts:

explorer error

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg steeds op mijn laptop een explorer error. hoe kan ik dit verhelpen.
heb al wat andere topic's door gelezen maar heb nog niet echt oplossingen gezien.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Jamaar hoe kunnen wij daar (behalve door met je mee te voelen ;) ) bij helpen als je niets zegt over je situatie, je OS of de precieze foutmelding? Ik kan wel hardwareprobleem, updates, drivers of malware gaan roepen maar dat is enkel gokken als je geen info geeft. Daarom sluit ik dit topic: er valt geen antwoord op te geven :P

Open dus ajb. even een nieuw topic waar je meer informatie geeft. Bijvoorbeeld alles dat relevant is over je hard- en software en natuurlijk de info die gevraagd of gegeven werd in andere topics die je tegenkwam. En geef even aan wat je al hebt geprobeerd om het te verhelpen - niet (alleen) qua zoeken, maar qua zaken in en rond je PC. Hier valt zo weinig mee te doen ;)

Geef dan trouwens ook ajb even in de topictitel genoeg info (welk OS, welke error?) zodat mensen die een antwoord zouden kunnen hebben in je topic kijken :)
(Zie - later als je tijd over hebt :P - ook het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy bovenaan het subforum waar het ook staat uitgelegd :) )

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 22-08-2005 19:40 . Reden: policy ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.