Toon posts:

PC blijft hangen met externe harddisc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb vandaag een interne WD 200 GB hardeschijf gekocht. Ik heb deze ingebouwd in een externe kast voor hardeschijven. Ik heb hem via USB 2.0 aangsloten aan de computer. Windows detecteerd de hardeschijf en heeft hem goed geformateerd. Maar alleen het probleem is als ik de pc opnieuw opstart dan hangt de pc naar 2 sec.. hij komt dan niet meer verder... Als de de USB stecker van de externe hardeschijf eruittrekt dan loopt hij weer verder...

Wat zou er kunnen zijn... iets met de BIOS instellingen?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19

breinonline

Are you afraid to be known?

Hoe heb je de externe schijf gejumperd? Als een WD schijf alleen in de computer zit moet je de jumper helemaal verwijderen. Mogelijk dat de computer daar ook over valt als hij in een externe behuizing zit?

En heb je de schijf direct aan een USB poort in de compputer hangen, of via een hub? Andere USB poort heb je al geprobeerd neem ik aan?

[ Voor 26% gewijzigd door breinonline op 22-08-2005 18:42 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
In de schijf heb ik geen jumper zitten. Deze heb ik al eruitgehaald. Maar het had geen effect

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 18:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog andere suggesties wat het kan zijn??