[iPod Mini] ipod hangt al de hele dag vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:01
Beste mensen,

Vanochtend toen ik m'n iPod mini wilde opstarten, bleef deze totaal vast hangen bij een eerste nummer. Ik heb geprobeerd 'm uit te zetten maar dat werkt niet. Het reageerd nergens op. In de handleiding staat dat je 'm kan resetten door de lock-knop aan te schuiven en weer uit te schuiven en vervolgens de selectieknop 6 seconden ingedrukt te houden. Ook dit werkt niet. Als ik de iPod aansluit op de USB gebeurd er ook niets. Nu ligt de iPod al een hele dag te liggen maar nog steeds zit 'ie zo vast als een huis.

Iemand sugesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

accu leeg laten lopen en dan weer opladen en aan doen?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxus
Die accu is zowat vol dus dat ken wel even duren dan... hij doet namelijk niets, dus vreet 't ook geen batterij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Leg hem eens aan het stroomnet. Dus in een stopcontact.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Suaver schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:58:
Leg hem eens aan het stroomnet. Dus in een stopcontact.
Waarom?

Bij mij is dit al een paar keer gebeurt. Echter werkt een reset na een aantal keer proberen bij mij wel wel. Probeer de Menu+Middelste knop even wat langer ingedrukt te houden dan 6 sec, en laat de HOLD er ook eventjes wat langer op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Alleen de middelste knop is niet genoeg, je moet menu ook vast houden. Als dat niet werkt dan is hij volgens mij kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Nou gewoon simpel weg omdat mijn iPod ook eens vast heeft gehangen. De reset werkte tot mijn spijt niet, via USB verbinden had ook geen nut. Het lastige was dat ik op school aanwezig was, dus had de iPod de gehele dag niet kunnen gebruiken. Zodra ik thuis kwam verbond ik de iPod met het lichtnet en half uur erna was het zichzelf aan het opladen.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxus
Gewoon twee dagen laten liggen.. de morgen daarna was 'ie uit. Opnieuw de batterij opladen, en hij doet 't weer :D
Pagina: 1