Toon posts:

[Premiere] Transcoden loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Overmorgen vertrek ik voor vijf maanden op stage naar Curacao en daarvoor heb ik twee maanden geleden een mooie laptop met digitale videocamera aangeschafd. Op school had ik al veel gewerkt met Adobe Premiere en daar was ik vandaag thuis mee aan het experimteren ter voorbereiding. Het eindresultaat wil ik uiteindelijk exporteren naar DVD, een van de functies in premiere. Echter loopt zowel mijn PC als mijn laptop vast tijdens het transcoding proces en komt niet eens toe aan branden. Allereerst probeerde ik het met een analoge video opname die was gecaptured naar mpeg en vervolgens met een avi, rechtstreeks van mijn digitale videocamera. Waarom gaat dit fout? Wat is een makkelijkere manier om beelden rechtstreeks op dvd te branden, zodat ze ook door een dvd speler kunnen worden afgespeeld?

Ik gebruik nu Adobe Premiere Pro 7.0.

Verwijderd

Heb je een matrox kaart? Want daar zijn wel problemen mee in premiere. Ik heb zelf met die functie ook veel problemen gehad, zoveel dat ik gewoon andere software ben gaan gebruiken om dvd's te maken (adobe encore).