Pelikan cartridge

Pagina: 1
Acties:

• thijs77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik heb al gezocht voor zo'n pelikan cartridge maar kwam alleen oude topics tegen van een jaar terug.

Ik heb een hp psc 2110 all-in-one printer. Deze heeft no.56 als zwarte inkt.

Mijn vraag is nu, is zo'n pelikan cartridge goed. Evenaart hij de kwaliteit van hp?

Er zit nogal een groot verschil in de prijs. Voor 20 euro 1 cartridge van HP of voor 25 euro 2 cartridges van Pelikan.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

breinonline

Are you afraid to be known?

Mijn ervaringen met Pelikan zijn eigenlijk niets dan goed. Het is een zeer grote iktfabrikant en deze weet zeker wat hij doet. De cartridgs zijn dan ook vaak duurder dan van andere alternatieve fabrikanten, maar daar krijg je kwaliteit voor terug.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Hmmm 2 cartridges gehad, bijde waren lek, we hebben de eerste nog een keer teruggebracht de tweede ging pas na een half jaar lekken maar dat waren cartridges voor een deskjet 690.... prints waren btw wel goed.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

heb een keer een pelikan cardridge gekocht, en 3 dagen erna heeft mijn hp deskjet 940 het opgegeven. ik ga niet zeggen dat het van de cardridge is, was een printopdracht van 1400 blz achter een en zat al aan de 800ste. kwaliteit van de afdrukken was inderdaad ok.
wegens defect van de printer vorige keer, koop ik er nu alleen zolang mijn printer in garantie is :+

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:13
We gebruiken hier Pelikan voor de Canon Pixma IP 3000 en niets dan lof. Het scheelt zo´n beetje 50% per cartridge (8 euro ipv 15) en de kwaliteit van de afdrukken zijn prima.

De oude printer (HP 815c) maakte ook gebruik van Pelikan en ging ook goed. Hij is alleen ´overleden´ door een lekkage van een ander alternatief merk (eentje van Bruna die deze winkel zonder enig geklaag terugnam).

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

op zich ben ik voor orgineel, maar het scheelt best veel en met die van pelican heb ik nog nooit problemen gehad. Heb bjc3000, bjc i865

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1