Ik krijg binnenkort een nieuwe PC, en mijn oude PC gaat naar mijn zusje.
Aangezien zij niet zoveel weet van computers, heb ik mijn fancontroller er al uitgesloopt
Nu probeer ik voor haar een goeie stille PC te maken...
Ik heb nu AMD Cool 'n Quiet aanstaan, en de processor word inderdaad minder heet.
Echter raad AMD aan om de normale AMD koeler of een andere "thermally controlled" koeler op de CPU te zetten, zodat ie dan ook quiet wordt...
Ik vind het echter zonde om de ZM CNPS7700-Cu zomaar weg te doen, en vroeg me af of iemand iets weet waarmee ik hem dan alsnog quiet kan krijgen...
Het liefst een programmatje dat gewoon in de startup kan en waar ze niks aan hoeft te doen...
De specs zijn:
Gigabyte K8VT800 Pro moederbord
AMD 64 3400+
Zahlman CNPS7700-Cu
en een normale casefan van zahlman
Weet iemand zoiets?
Alvast bedankt,
TB
Aangezien zij niet zoveel weet van computers, heb ik mijn fancontroller er al uitgesloopt
Nu probeer ik voor haar een goeie stille PC te maken...
Ik heb nu AMD Cool 'n Quiet aanstaan, en de processor word inderdaad minder heet.
Echter raad AMD aan om de normale AMD koeler of een andere "thermally controlled" koeler op de CPU te zetten, zodat ie dan ook quiet wordt...
Ik vind het echter zonde om de ZM CNPS7700-Cu zomaar weg te doen, en vroeg me af of iemand iets weet waarmee ik hem dan alsnog quiet kan krijgen...
Het liefst een programmatje dat gewoon in de startup kan en waar ze niks aan hoeft te doen...
De specs zijn:
Gigabyte K8VT800 Pro moederbord
AMD 64 3400+
Zahlman CNPS7700-Cu
en een normale casefan van zahlman
Weet iemand zoiets?
Alvast bedankt,
TB
[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]