Toon posts:

[Access] Fout bij het verkrijgen van toegang tot een bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van programma. Daarvoor was ik aan het klooien met subforms. Toen bedacht ik me dat ik wellicht geen subforms nodig had. Daarom kopieerde ik de form en de subform naar test en test0. Want ik wilde de code die te maken had met navigatie en validatie behouden.

Heb ik zitten prutsen, geen probleem.

Toen heb ik test en test0 weggegooid. En nu krijg ik de hele tijd de melding die in de titel staat. Als ik in VBA kijk zie ik nog steeds twee modules test en test0. Maar die kan ik dus niet wissen. Alle code na deze twee entries kan ik niet meer bij.

Ook comprimeren en herstellen van de database geeft deze fout, en de fout wordt niet hersteld.

Wie weet raad?????

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Dit hoort eerder thuis in Officesuites

P&W -> OFF

https://fgheysels.github.io/

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:09

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je zou een nieuwe, lege database kunnen maken en dan via de optie 'importeren' alle formulieren en modules die je nodig hebt importeren. Oude bestand kan je daarna weggooien.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.