Toon posts:

Low Budget Laptop met goede accutijd

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, mijn tweede poging. Het Best-Buy-gedeelte had ik gelezen (Turkish ;)) maar de laptop die daar wint heeft een goede accutijd, maar is te duur.

Verder heb ik zelf ook al rondgekeken maar heel vaak wordt accutijd niet in de specificaties opgegeven.

Kortom, mijn gerichte vraag:

Een vriendin van me wil een laptop kopen. Deze mag rond de 800 euro kosten, goedkoper mag, veel duurder niet. Omdat ze een jaar in Brussel gaat studeren en nog wel eens op een neer gaat reizen (en ook om andere redenen) is accutijd wel belangrijk. Snelheid is dit minder, aangezien de pc vooral gebruikt gaat worden voor office/internet. Een Celeron M 1,4 zou bijvoorbeeld prima voldoen.

Op dit forum heb ik een hoop topics over laptops gevonden... maar het gaat in tegenstelling tot de meeste topics niet vooral om het systeem, maar meer om een goede accutijd.

Ik zoek dus advies welke laptop(s) het beste hieraan voldoen!

Alvast bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Celeron heeft niet veel accutijd, nou ja, minder dan een Pentium M.
Zoals ik al eerder zei: je kunt het beste even in de Pricewatch kijken, aangezien eigenlijk alle laptops aan jouw eisen voldoen.

Je moet wel even kijken of het een Pentium M betreft, die gaan langer mee op accu.
Deze zou denk ik prima voldoen.

Succes verder

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Zie Horned_Devil hierboven :)

Je moet toch echt wat meer inzet tonen als je een topic opent. Je kan niet verwachten dat je een topic kan openen met alleen "dit is mijn budget, dat moet hij kunnen, zoeken jullie er eens eentje voor mij uit" Dat is niet de bedoeling van GoT.
Zoek eerst zelf eens met bijvoorbeeld de pricewatch als leidraad een aantal kandidaat laptops uit, daarmee kan je op sites (oa de die van de fabrikant) hoelang hij op een accu meegaat en hoe hij presteert etc.

Kortom: gebrek aan inzet, dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.