Hoi,
Ik heb een script die alle foto's uit een bepaalde directory laat zien. Onder elke foto staat dan een select box die men kan aanvinken indien deze verwijderd moet worden. Als men op de knop verwijderen druk moet het volgende gaan draaien:
Nu werkt dit script niet meer goed sinds ik hem van de hoofd directory verhuisd heb naar de control directory. De foto's staan in een andere directory weer. Ik heb al gezocht op het forum en wat dingen gevonden maar niet de juiste oplossing kunnen vinden. Ik heb alle mappen juist gechomd maar helaas geen resultaat.
Iemand die mij hier verder mee kan helpen?
Ik heb een script die alle foto's uit een bepaalde directory laat zien. Onder elke foto staat dan een select box die men kan aanvinken indien deze verwijderd moet worden. Als men op de knop verwijderen druk moet het volgende gaan draaien:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| $hoofddir = '../images/nieuws'; // map waar alle andere 'album' mappen instaan. $directory = $hoofddir."/"; //De map van de foto's die uitgelezen moet worden if (is_array($select_image)) { foreach ($select_image as $val) { if (get_magic_quotes_gpc()) { $val = stripslashes($val); } list($file, $ext) = explode(".", $val); $del_org = $file."_thumb".$ext; unlink($directory . "/" . $del_org); unlink($directory . "/" . $val); } } |
Nu werkt dit script niet meer goed sinds ik hem van de hoofd directory verhuisd heb naar de control directory. De foto's staan in een andere directory weer. Ik heb al gezocht op het forum en wat dingen gevonden maar niet de juiste oplossing kunnen vinden. Ik heb alle mappen juist gechomd maar helaas geen resultaat.
Iemand die mij hier verder mee kan helpen?