Toon posts:

Ergonomisch toetsenbord met backlight?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een ergonomisch gevormd toetsenbord (dus met een apart gedeelte voor linkerhand en rechterhand), die ook nog eens backlight heeft. Of gewoon toetsverlichting ofzo.

Er moet namelijk in het donker gewerkt worden door iemand met RSI. Dit zijn helaas randvoorwaarden waar niets aan veranderd kan worden. Backlight wordt voornamelik gebruikt als speeltje voor LAN-ers denk ik, maar het zou erg praktisch zijn als er al een versie bestaat van de ergonomische variant.

Weet iemand zo'n produkt? Ik had verwacht dat Cherry het wel zou hebben, maar daar vond ik niets, ook bij andere toetsenbordfabrikanten ving ik bot. Als iemand mij verder kan helpen, erg graag.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 19:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Er moet in het donker gewerkt worden? Als in: het is geen optie om een andere vorm van verlichting te verzorgen :? Simpel USB ledlampje ofzo?

En anders kan je altijd nog zelf gaan knutselen met een normaal wit ergonomisch tobo en ledjes/glowstrings etc.

[ Voor 40% gewijzigd door Orion84 op 22-08-2005 15:07 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:05:
Er moet in het donker gewerkt worden? Als in: het is geen optie om een andere vorm van verlichting te verzorgen :? Simpel USB ledlampje ofzo?

En anders kan je altijd nog zelf gaan knutselen met een normaal wit ergonomisch tobo en ledjes/glowstrings etc.
Mja, dat is een randvoorwaarde ja, heeft te maken met beesten die op licht afkomen, maar het gaat er even niet om dat er omweg oplossingen komen :)

Ik zoek gewoon een kant-en-klaar ergonomisch toetsenbord met backlight

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 19:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En op dat backlight komen geen beesten af :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 14:13
Dit heeft niks, maar dan ook echt hélemaal niks te maken met OM & I/O 8)7 Ik move 'm wel naar OH :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.