[BF2] Lagged soms en crashed soms naar desktop

Pagina: 1
Acties:

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Nog steeds heb ik lag problemen bij BF2. Geen flauw idee hoe dit komt. Ik heb als het goed is alle virussen en rommel van mn pc afgehaald, maar hij blijft (vaak in het begin van een potje) laggen. Erg irritant, omdat hij soms zelfs helemaal de verbinding verliest.

Sinds kort heb ik er een nieuw probleem bij. Als de ronde is afgelopen, springt BF2 (nu al 2 keer) zomaar naar windows toe en is BF2 in een keer afgesloten :(.

Hopelijk heeft iemand een oplossing?

specs
AMD64 3500+ Venice
1024MB DDR400 (2x kingston reepje)
Asus X850XT PE 256MB
250GB Maxtor Diamond 10

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Ik zou zeggen installer eens Process Explorer V9.23 en speel dan nog eens dan kun je als je weer naar je desktop crashed kijken wat er net daarvoor gebeurt is, misschien trekt iets erg veel CPU kracht.

Wat ook kan helpen is je audio hardwarematig uitschakelen er zijn net zoals bij BF1942 in het gegin aardig wat mensen met problemen door huhn audio kaart (erg vaak AC'97 trouwens).

Hou ook je netwerk eens in de gaten misschien heb je wel last van erg veel verkeer in jou richting bv. door programma's als eMule enz. enz. jou IP is dan bekend en er wordt dan veel geprobeert mcontacht te leggen met je p-2-p proggie, daar kan je last van hebben...

PS.
Lag in het begin van een match is normaal daar heeft iedereen last van in BF2, sommige meer dan andere natuurlijk maar iedereen heeft het, het duurt dan ook meestal maar een sec. of 2...

[ Voor 14% gewijzigd door digital8 op 22-08-2005 15:11 ]

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Hmm, ik heb het probleem volgens mij verholpen door de nieuwste catalyst drivers te installeren. Wat dit nou precies te maken heeft met m'n ping mag joost weten, maar keb geen problemen meer ondervonden tot nu toe :).