Toon posts:

Koop ik een goed gaming systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een tijdje rond gekeken en mensen hebben mij advies gegeven en nu ben ik tot dit gekomen:
CDROM Speler: 150 Samsung SC-152 OEM, Zwart
Computerkast: 6411 Kingwin Mutant X 425-S Zilver, 420 Watt ATX, 2 X 80mm
DVD Rewriter: 11471 NEC ND-3540 Zwart
Geheugen: TwinMos Dual Channel 1024 MB, PC3200, 400 MHz, 2,5, Kit Of 2
Harde Schijf: 64 Maxtor Diamond Max Plus 10 160 GB, 7200 Rpm, 8 MB, Serial ATA/150
Moederbord: Asus A8N-E
Processor: AMD Athlon 64 3000+ Venice 1.8 GHz, 2000 MHz, Boxed
Grafische Kaart: sapphire radeon x800 gt 256 mb
Assemblage: Assemblage Systeem 1 Jaar

Doe ik een goede koop of is een onderdeel dat ik beter voor iets anders kan verruillen?
Netwerkkaart, muis, tft, toetsenbord en geluidsboxen heb ik nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

http://gathering.tweakers...ge/19899215#systeemvragen

Ik kan er eerlijk gezegd met die TopicStart niet veel mee aanvangen:
- budget?
- wat doe je ermee? nee, gamen is niet genoeg, elke game heeft z'n specifieke eisen.
- waarom heb je die onderdelen gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als ik jou was ook nog een Creative Audigy of een gelijkwaardige geluidskaart in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn budget gaat ongeveer tot 850, dus veel beter kan ik hem niet maken... Ik wil voral shooters en strategy games spelen, niet per se op hoogste detail niveau
En bij dit moederbord zit toch al een geluidskaart? Ik hoef niet perse erg goed geluid, zolang het maar normaal blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 15:04:
mijn budget gaat ongeveer tot 850, dus veel beter kan ik hem niet maken... Ik wil voral shooters en strategy games spelen, niet per se op hoogste detail niveau
Shooters gaan van Quake 3 Arena, CS,... tot Battlefield 2. Strategy games gaan van Starcrafters tot Act of War.

Het ziet er gamebaar uit, voldoende ram, grafische kaart ziet er ok uit en de keuze voor AMD als gaming processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Een goede game pc en 850 euro budget gaat niet echt samen.. Een redelijke game pc kun je er nog wel mee maken, maar je zult wat offers moeten maken..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik zou die assemblage laten vallen, en tweakers id buurt vragen of ze niet voor jou je systeem willen monteren. Er zijn er genoeg die dat gratis zullen willen doen! Dan kan je het uitgespaarde geld uitgeven aan iets anders.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Het is niet de bedoeling dat je hier klakkeloos je boodschappenlijstje neerzet, zonder enige andere motivatie. Hier kunnen we dus weinig mee.
Lees http://gathering.tweakers...ge/19899215#systeemvragen nog maar eens door ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.