Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Past de VF700-Cu op de Asus V7700 de luxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de VF700-CU koeler op de Asus V7700 de luxe videokaart past.?
Bij zalman staat deze kaart er niet bij zowel niet bij compatible als incompatible

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 14:14 ]

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:56
Als ik die gaatjes zie zitten denk ik dat hij moet passen, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen

[ Voor 191% gewijzigd door ID-College op 22-08-2005 14:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijvel zelf ook :-(. Maar mischien heeft iemand het al draaien

• ID-College
Ik heb er eergister 1 gehaald op een 9800XT.
Daar paste hij gewoon op, die gaatjes zitten op ongeveer dezelfde plek.
Op de verpakking staat:
Compatible with all VGA cards with original heatsink mouting holes.
Cannot be used with Matrox VGA cards and NVIDIA PCX series VGA cards.

Hij zou in principe moeten passen dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op de link kijk zie ik wel gaten zitten maar twijvel nog wel :/ http://graphics.tomshardware.com/graphic/20000807/

• ID-College
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:30:
Als ik op de link kijk zie ik wel gaten zitten maar twijvel nog wel :/ http://graphics.tomshardware.com/graphic/20000807/
Oh als ik deze afbeelding zie denk ik niet dat het gaat passen.
Er zit een elco naast de bevestiging van de koeler. Bij de VF700 loopt deze langer door. Dan moet je er een stuk afslijpen gok ik.
Ik zou gewoon langsgaan bij de lokale winkel en daar kunnen ze het misschien nagaan :)

Verwijderd

Idd die elco zit in de weg. Ikzelf had dit ook met nog een 9600pro en ik heb daar gewoon een stuk afgeslepen ..

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:19:
Idd die elco zit in de weg. Ikzelf had dit ook met nog een 9600pro en ik heb daar gewoon een stuk afgeslepen ..
ik weet niet hoe hoog die zit, maar een gem. @ mijn 9800PRO kan eronder hoor :) die spoelen zitten niet in de weg, en de vraag is of je alle mem blokjes kan plaatsen. (welke zo te zien niet nodig zijn (muv OC))

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Topicstarter
Dan wacht ik denk ik maar even af met bestellen ga over een maand wat nieuws bouwen.

Verwijderd

Topicstarter
Dan wacht ik denk ik maar even af met bestellen ga over een maand wat nieuws bouwen.
Pagina: 1