Supperbas.com The site of power
Verwijderd
Kan, maar lijkt me meer een gevalletje van vergeten een molexje aan de GPU te hangen.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:03:
Klinkt bij mij als of je voeding het beeste niet aan kan, die geven vaak ook hoge piep en je pc geeft duidelijk ook black screen
Mr. T.
de hogepiep komt duidelijk uit de kaart zelf maar ik geef wel een link naar mijn moeder boardVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:03:
Klinkt bij mij als of je voeding het beeste niet aan kan, die geven vaak ook hoge piep en je pc geeft duidelijk ook black screen
http://www.msi.com.tw/pro...ro_mbd_detail.php?UID=456
Ik heb mijn glazen bol niet hier, is voor onderhoud in de glazen bollen winkelVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:03:
graag wat meer spec van je pc
is een molex je een kabeltje? (zo ja ik zag geen enkelijke aan sluiting er op)TTommie schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:06:
[...]
Kan, maar lijkt me meer een gevalletje van vergeten een molexje aan de GPU te hangen.
link gegevenmad_max234 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:07:
[...]
Ik heb mijn glazen bol niet hier, is voor onderhoud in de glazen bollen winkel![]()
graag wat meer spec van je pc
(veder)
amd athlon 3200+ xp
1.3 ghz
512 mb ram
Je moet wel 2 molexen achter in de kaart steken anders doet hij het niet.
Was dan nou zo moeilijk?
En als je voeding te slap is krijgt de kaart te weinig voeding en gaat ook piepen..
[ Voor 24% gewijzigd door Robin4 op 22-08-2005 14:10 ]
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
OMG ik zal gelijk doen (heb op gogle gezocht nar molexen ik zal kijken of hij werkCoolmaster schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:09:
Weet je hoe dit komt dat piepen.
Je moet wel 2 molexen achter in de kaart steken anders doet hij het niet.
Was dan nou zo moeilijk?
Kerel, kom op.supperbas schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:07:
[...]
is een molex je een kabeltje? (zo ja ik zag geen enkelijke aan sluiting er op)
En de edit knop gebruiken dit is zeer vervelend.
Mr. T.
En wat houdt dit in?
amd athlon 3200+ xp
1.3 ghz
Loopt je 3200+ op 1,3 Ghz?
Hoe dan ook bedankt en ik zal de volgende keer de "kaart" uit de boom kijken kijken voor ik weer iets vraag
Bedankt supperbas
//edit
ja op 1.3 ghz
[ Voor 4% gewijzigd door supperbas op 22-08-2005 14:25 ]
Nja het is iig gelukt.
Volgende keer ook wat rustiger typen aub dat leest wat makkelijker voor ons. Nu is de helft onoverzichterlijk wat het niet makkelijker en duidelijker maakt.
Maar een 3200+ loopt standaard veel hoger. Dus waarom die 1,3 Ghz?
[ Voor 4% gewijzigd door ID-College op 22-08-2005 14:36 ]
Verwijderd
We willen je graag helpen hier, maar je verhaal is buiten onvolledig ook erg lastig te lezen door het ontbreken van leestekens.
Gegevens die we nodig hebben om je goed te kunnen helpen zijn:
- welke voeding gebruik je, (hoeveel watt)
- welk type moederbord,
- welke processor
- welke overige componenten heb je er in zitten (HDD, DVD, geluidskaart etc)
Voor een voorbeeld van een molex-connector: klik
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 14:51 . Reden: laaaaat... ]
Dan weet jij waarschijnlijk niet wat de zijkant en achterkant is.supperbas schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 14:24:
hoe dan ook bedankt ik heb duidelijk op de instuckties door gelezen als zij zeggen dat er een kabel aan de zijkant moet en niet aan de achter kant dan doe ik dat (er stond onder aleen voor advancede kaarten moet dit de rest niet) ik zag aan de zijkand geen slot dus ik dnek het is geen advancee kaar (hoe dan ook mijn pc niveo in de kast zelf is -1.0 en dus van daar deze noob vraag maar gelukig voor jullie is mijn programeer niveo +50 en ik weet dus wel dat er een edit knopje zit ook wet ik uit ervaring (ja heb zelf ook 5 forums) dat dat voor gebruik is maar (dat is te lastig)
Hoe dan ook bedankt en ik zal de volgende keer de "kaart" uit de boom kijken kijken voor ik weer iets vraag
Bedankt supperbas
//edit
ja op 1.3 ghz
De voorkant is waar dat aansluitingen zitten voor de monitor (dus achter je behuizing)
Het tegenover gestelde is dan de achterkant.
En de achterkant die jij bedoel is de zijkant.
Aan de achterkant van je kaart zit een zwart blokje of 2 blokjes bij de GE en ultra.
En daar stop je 2 molexen in. En dan werkt de kaart wel.
[ Voor 18% gewijzigd door Robin4 op 22-08-2005 15:46 ]
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.