Toon posts:

Iemand bekend met 3dpower

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.3dpower.com

Ik krijg in mijn systeem van paradigit een 3dpower 2mx kaart. Heeft iemand hier ervaring mee!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 06:59

oCe

aka Dookie.

3D Power is een merk dat simpelweg het Nvidia Reference Design toepast; dus 100% standaard kaartjes maakt. Ze doen het dus gewoon goed, maar zijn niet voor overklokken bedoeld. Echter, een vriend van me heeft die 3D Power kaart en die draait op 200:200 (ipv 175:166) zonder problemen. Niet slecht opzich. Die kaartjes worden met de standaard Nvidia Detonator drivers geleverd, dus het is gelukkig niet zo dat je afhankelijk bent van driver support van een vaag Taiwanees/Chinees bedrijf :)

-I am Jack's wasted life.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Ik heb wel gehoord dat dat soort kaartjes problemen hebben met de TV-Out.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Topicstarter
Dit zijn de specs:
3dpower Geforce2 MX
Ns: 6
TV-out: Ja
DVI: Nee
VGA: 1
Fan: nee
Heatsink: Ja
Mhz 175/ 166

Heeft geen een 2MX een fan?

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:53
Standaard op een Geforce 2 mx hoeft geen koeler+fan te zitten, maar sommige fabrikanten doen dat wel, puur extra, maar meestal zijn dat zulke slechte fans dat het geen nut heeft ivm overklokken. Ikzelf heb een asus v7100 met een standaard cpu cooler van coolermaster erop gemonteerd, dat werkt wel.

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 06:59

oCe

aka Dookie.

De 3DPower kaartjes die ik gezien heb hebben geen problemen met TV-Out hoor; is gewoon standaard Nvidia Reference Design; en heeeel toevallig zijn de Asus & MSI kaartjes dat b.v. ook :)

-I am Jack's wasted life.

Pagina: 1