Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
dat moet met een robots.txt file toch ? (ik heb de klok horen luiden maar ik weet niet waar de klepel hangt)
My favorite programming language is solder.
Robots.txt bijv.:
Maar ik zou Google gewoon z'n gang laten gaan (om de pagerank niet per ongeluk negatief te beïnvloeden).
code:
1
2
| User-agent: * Disallow: /cgi-bin/ |
Maar ik zou Google gewoon z'n gang laten gaan (om de pagerank niet per ongeluk negatief te beïnvloeden).
[ Voor 22% gewijzigd door TheBorg op 22-08-2005 13:32 ]
Hahah, geweldig! Gaat dat winkelen niet met formulieren dan?
Dat wordt een interessante kwestie als de googlebot zometeen op 'afrekenen' klikt.
Dat wordt een interessante kwestie als de googlebot zometeen op 'afrekenen' klikt.
Siditamentis astuentis pactum.
code:
1
| <META NAME="robots" CONTENT="index,nofollow"> |
?
[ Voor 26% gewijzigd door McKaamos op 22-08-2005 13:35 ]
Kan je niet ingeven dat hij bepaalde links gewoon niet volgt? Maar ja oscommerce werkt niet met soort links zeker. Ik wist trouwens niet dat je al winkelende klanten daarmee kan zien.
Wordt inderdaad leuk als Google ineens op afrekenen klikt. Wat zou hij als adres invullen? Denk dat het daar wellicht zal mislopen want hij kan wvolgens mij geen account maken of zo.
Wordt inderdaad leuk als Google ineens op afrekenen klikt. Wat zou hij als adres invullen? Denk dat het daar wellicht zal mislopen want hij kan wvolgens mij geen account maken of zo.
je kan het ip en dns adres van de betreffende klant bijhouden. daar zit ook een winkelwagentje aan gekoppeld.co0lman schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:34:
Kan je niet ingeven dat hij bepaalde links gewoon niet volgt? Maar ja oscommerce werkt niet met soort links zeker. Ik wist trouwens niet dat je al winkelende klanten daarmee kan zien.
je kan alleen niet afrekenen zonder een account aan te maken.
volgens mij vult googlebot ook geen forms in, dus daar hoef je niet bang voor te zijn... het winkelwagentje loopt alleen een beetje vol
Pagina: 1