Toon posts:

Click of death maar dan met computer!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een onderhand GROOT probleem! Als ik op mijn computer aan het werken ben dan heb ik soms dat ineens mijn computer uitvalt. Meestal als ik ergens op klik gebeurd het, maar soms ook zonder ergens op te klikken.

Ik heb het idee dat het OF aan Win2k ligt, OF dat mijn cpu vernaggeld is... (Maar als mijn overgeklokte p120 te warm werd kreeg ik eerst HEEL VEEL foutmeldingen en daarna kapte hij ermee)

Nu is het zo dat hij zelfs bij weinig cpu belasting uitvalt (wordt ook niet extreem warm volgens mij). Vandaag is het heel erg, maar ik heb er voor vandaag een week geen last van gehad...

Specs:
PII 400@468 (staat op 400 ingesteld, maar moederbord doet 468, vin ik vreemd maar is altijd al zo geweest dus..)
Win2k
128 mb ram (het probleem komt voor sinds ik er 64 bijgeplugd heb, heeft dit er iets mee te maken?? denk eigenlijk van niet)

Weet iemand een oplossing of heeft het ook (gehad)?? (ik moet even afkloppen dat hij het nog doet :))

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Losse stekker?

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

hoe is het met je harde schijf? Ik heb eens zo'n 'click of death' geval in m'n harde schijf gehad. Nou ja, eigenlijk is dat van zip-schijfjes, maar zo was he twel een beetje. Harde schijf gaf en tik en computer rebootte.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

je hebt zelf het logische antwoord al gegeven. haal het nieuwe geheugen eruit en probeer het dan weer een tijdje. dan merk je vanzelf of het daar aan ligt.