sorry voor de dubbele posting...
Hoi,
via ipnummer zelfde verhaal.
Is het dan niet mogelijk om via VPN de share beschikbaar te stellen c.q. te benaderen?
Maurice
Bekijk myReact van pitchdownBerichten: 13
Reg. datum: 24 oktober 2002
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi,
ik kan de server inderdaad pingen.
Het werkstation is Windows XP PRO SP1.
De server is server 2003 zonder sp1
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op maandag 22 augustus 2005 14:49
Acties:
Door: elevator
Moderator WOS/SA
Officieel moto fan

Bekijk myReact van elevatorICQ-nummer: 11985619Berichten: 20.026
Reg. datum: 23 december 2001
En kan je de server brownsen met start -> run?
I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.
Geplaatst op maandag 22 augustus 2005 14:59
Acties:
Door: pitchdown
Bekijk myReact van pitchdownBerichten: 13
Reg. datum: 24 oktober 2002
Als ik onderstaande uitvoer duurd het heel lang voordat er wat gebeurt.
Na verloop van tijd wordt de verkenner geopend zonder dat je directories (shares) ziet.
(als je dit op het netwerk doet met hetzelfde userid dan zie ik gelijk alle shares).
kan je bv. als je een VPN opgestart hebt wel via Start -> Run \\NaamServer aan de server?
Geplaatst op maandag 22 augustus 2005 15:02
Acties:
Door: elevator
Moderator WOS/SA
Officieel moto fan

Bekijk myReact van elevatorICQ-nummer: 11985619Berichten: 20.026
Reg. datum: 23 december 2001
Probeer ditzelfde eens op IP address? Het lijkt me namelijk vrij logisch dat je niet kan synchroniseren als je al geen basic Windows netwerking hebt