Toon posts:

[xbox dancemat]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een Xbox Deluxe DDR Ignition Dance Pad kopen met Dancing Stage Unleashed erbij.
kan ik als ik 2 matten koop dit multiplayer tegen elkaar ? (ik weet wel dat je via xbox live tegen elkaar
kan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:06
Als het spel 2 speler ondersteund op 1 xbox, zou het moeten kunnen.
Maar dat spreekt voor zich ;)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
had beter moeten zoeken.

http://www.xboxworld.nl/game/674/ zie je dat multiplayer word ondersteund

hoewel uit reviews niet naar voren komt of je het dus met 2 dansmat controllers
kan spelen alleen maar via Xbox Live. heeft iemand dit al geprobeerd?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
wat is preceis de bedoeling met die spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:58
tennisbal schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:02:
wat is preceis de bedoeling met die spel?
Met die spel? :|

Anyway, lijkt mij vrij duidelijk. Je staat op een dansmat en je moet met je voeten die kanten aantikken waar de pijlen op het scherm naartoe wijzen. Staat er een pijl omhoog dan zet je een stap naar voren, simple as that.

Overigens lijkt het me heel normaal dat je dan kan multiplayen als het ook via xbox live kan..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat lijkt mij ook. maar toch ging ik erover nadenken.
ik heb namelijk een "package" deal gekocht met 2 dansmatten
zodat je tegen elkaar kan , maar dat word nergens genoemd.
beetje lullig als het niet zou kunnen.

vind het ook raar dat de review (http://www.gamersnet.nl/reviews/dancing_stage_unleashed/) het over deel 1 van dat spel heeft maar ik zie overal deel 2 staan zijn maar het heeft allemaal dezelfde voorkant. ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van me is in het bezit van 1 van de 2 delen welke weet ik niet en je kan het gewoon met zijn 2en doen anders even in de winkel vragen of je het anders mag ruilen voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok , dit stond in review

Het leukst is nog wel om twee dansmatten aan te schaffen zodat je tegelijk kan dansen. Er is zelfs een optie dat je in je eentje op twee dansmatten kan dansen (elke voet een mat),

moet lukken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
offtopic:
waar kan je die dansmatten kopen? Ik kan ze in de pricewatch niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
jarnotjuh schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:26:
[...]

Met die spel? :|

Anyway, lijkt mij vrij duidelijk. Je staat op een dansmat en je moet met je voeten die kanten aantikken waar de pijlen op het scherm naartoe wijzen. Staat er een pijl omhoog dan zet je een stap naar voren, simple as that.

Overigens lijkt het me heel normaal dat je dan kan multiplayen als het ook via xbox live kan..
hehe, mooi man om terug te lezen, ik lijk wel een allochtoon die de inburgeringscursus niet eens kan halen. Was bezig met een andere zin en was net uit bed met een kater :D

hoe duur zijn die matten? Lijkt me eigenlijk wel erg grappig dit. nog meer mensen ervaring met deze spellen? en met hoeveel spellen is hij eigenlijk compatibel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb het spel + dansmatten zelf ook, en je kan tot 4 matten aansluiten op die game. Er zijn zelfs verschillende speelmodussen.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de ntsc versie van het spel heb wat onder Dance Dance Revolution Ultramix gevonden kan worden.

Maar in principe zouden het dezelfde games moeten zijn, maar dan met andere nummers. (Europeanen hebben een andere smaak dan amerikanen en japanners :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
El_Quedro schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:17:
Ik heb het spel + dansmatten zelf ook, en je kan tot 4 matten aansluiten op die game. Er zijn zelfs verschillende speelmodussen.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de ntsc versie van het spel heb wat onder Dance Dance Revolution Ultramix gevonden kan worden.

Maar in principe zouden het dezelfde games moeten zijn, maar dan met andere nummers. (Europeanen hebben een andere smaak dan amerikanen en japanners :P )
ok en is het leuk om te spelen? Lijkt me op zich wel grappig, maar lijkt me redelijk snel te gaan vervelen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
kick: ik wil misschien deze matten kopen, lijkt me eigenlijk erg lachen om halfzat zo'n spel te spelen. Maar ik wil graag wat ervaringen enzo en welke spellen het allemaal ondersteuenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees eens wat reviews krijg je zat meningen en opinions.

www.gamerankings.com
Pagina: 1