Toon posts:

DVD brander in externe behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een behuizing liggen van een hp cd-rewriter.

Kan ik de rewriter eruit halen en deze: http://www.megawebshop.nl...ath=21_79&products_id=495 dvd-brander erin stoppen om dan deze vervolgens op de USB-poort aan te sluiten??

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-02 13:12
Lijkt mij van wel, een case is volgens mij gewoon universeel. De pc herkent wel of het een cd brander is of dvd brander

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik denk wel dat het zou moeten lukken of HP zou een vreemde aansluiting moeten gebruiken in de case. Hou er wel rekening mee dat de externe behuizing misschien een USB 1.1 aansluiting heeft als hij een beetje oud is. Dan kan je misschien niet op volle snelheid branden zonder buffer underruns

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx kan ik USB 1.1 omtoveren tot een USB 2.0?? of moet ik dan alsnog een andere behuizing kopen??

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
amour021 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:13:
Ik denk wel dat het zou moeten lukken of HP zou een vreemde aansluiting moeten gebruiken in de case. Hou er wel rekening mee dat de externe behuizing misschien een USB 1.1 aansluiting heeft als hij een beetje oud is. Dan kan je misschien niet op volle snelheid branden zonder buffer underruns
Mischien... Ik weet het wel zeker. USB1 haalt namelijk maar maximaal 1MB/sec (4500MB/60=75 minuten)

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-02 13:12
USB 1.1 haalt 12 MBit/s en is dus 1,5MB per seconde, scheelt toch weer wat :P

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:22:
Ok thnx kan ik USB 1.1 omtoveren tot een USB 2.0?? of moet ik dan alsnog een andere behuizing kopen??
Dit gaat helaas niet. Ik denk dat je beter af bent met een nieuwe behuizing met USB 2.0 of Firewire.
Pagina: 1