Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Ik denk dat er iets mis is met de TV zelf. Ik had iets vergelijkbaars met een plilips, maar gelukkig nog binnen de garantieperiode. Ik had een groene streep (1 rij/pixel hoog) door het beeld. Bleek dat er een weerstandje in de TV "vergeten" was bij deze serie TV's. Maar daarvoor moest toch echt een monteur komen. Heb je nog garantie toevallig? Stoort er misschien een ander apparaat in de buurt?
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
op welke hoogte zit ie?? zijn het er niet toevallig 2, op 1/4 en op 3/4 van het scherm??
[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]
Ik zit nu op mijn werk, dus kan even niet kijken naar 't type nummer. Ook weet ik niet of het in de garantie periode valt, zou ik even moeten nakijken. Het is echt 1 lijn maar hij loopt ook een beetje weg - heel langzaam naar beneden en eenmaal beneden komt ie boven weer tevoorschijn.
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Verwijderd
Vermoedelijk iets met de sturing van het electronenkanon. Daar ga je zelf niks aan kunnen doen.
Pagina: 1