Thumbnails

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 13:56
Ik heb hiet z'n hondert screenshots van programma's en die moeten het internet op. sommige zijn breeder dan 800 pixels en de doelgroep draait al op 600X800.

Nu heb ik een goed thumbnail programmatje nodig die eerst alle foto's resized naar max 800 breed en ook nog goede thumbnails kan maken.

Alle screenshots komen in een pop-up te staan, maar nu ik dit typ, denk ik dat jullie helemaal nix aan de informatie over de popups hebben. :(

Ik heb al verschillende downloads geprobeert (van tucows enzo) maar je kan er zo veel downloaden.

Wat is hiet nu het beste programmatje voor dat een reeks plaatjes allemaal omzet naar thumbnails.

Verwijderd

search en gij zult vinden ;)

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:13

emzed

*

Zoiets als ik op deze pagina heb gedaan bedoel je?

ik heb daarvoor Thotor gebruikt, een thumbnail proggy.
Ik ben ff nice geweest en voor je geupload. :)Je kunt hem hier dl'en, ik laat hem wel een paar dagen voor je staan.

• PhoneTech
Op maandag 15 januari 2001 10:23 schreef eldeejee het volgende:search en gij zult vinden ;)
Dom antwoord!

emzed -> BEDANKT :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Goh, das de derde deze week volgens mij, maar maak een goede action in photoshop, voer die via Batch uit en je bent in 1x klaar.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 09:54

DeFeCt

je wéét toch

Op maandag 15 januari 2001 10:32 schreef PhoneTechnician het volgende:

[..]
Dom antwoord!
Dacht dat jij inmiddels wel beter wist.....

Flickr

Verwijderd

Lijkt me ook

• PhoneTech
macro's in PS was ik inderdaad nog niet achtergekomen. Maar ik heb inderdaad niet de search gebruikt op GOT |:(
kheb alleen maar gekeken op tucows...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.