Ik wil een integraal systeem waarbij ik mijn muziek en video's vanaf de PC, liefst draadloos, kan afspelen op respectievelijk mijn Home Cinemaset en TV (HDTV). Systemen als de SL400i van Philips of de ShowCenter 1000g van Pinnacle bieden deze mogelijkheid en hebben een mooie GUI (interface display op de TV).
Echter wil ik niet alleen afhankelijk zijn van de showcenterinterface die op de TV gedisplayed wordt, maar wil daarnaast ook de acces hebben om op mijn TV te kunnen internetten en te navigeren op de harde schijf. Er zou dus een mogelijkheid moeten opzitten om je muis en toetsenbord (KVM = keybord - video - muis) er op aan te kunnen sluiten. Dus via het TV beeld internetten, maar bijvoorbeeld ook een brief in WORD typen.
Weet iemand of er ook zo'n geintegreerd systeem bestaat?
Echter wil ik niet alleen afhankelijk zijn van de showcenterinterface die op de TV gedisplayed wordt, maar wil daarnaast ook de acces hebben om op mijn TV te kunnen internetten en te navigeren op de harde schijf. Er zou dus een mogelijkheid moeten opzitten om je muis en toetsenbord (KVM = keybord - video - muis) er op aan te kunnen sluiten. Dus via het TV beeld internetten, maar bijvoorbeeld ook een brief in WORD typen.
Weet iemand of er ook zo'n geintegreerd systeem bestaat?