:)
Ik zeg dat de 7800 GTX je 6800U asswhooped. Ik zeg ook dat dit topic geen lang leven is beschoren...
De beste videokaart is de kaart waarmee je de laatste reactie van de moderator in je vorige (gesloten) topic wél kunt lezen.
ARME AOW’er
Ik vind dat mijn Club3d GForce4 Ti4200 na twee jaar ook nog best wel pwnt... maar wat heb je zelf allemaal al gevonden? Er zijn er te veel om op een vraag als deze "even" antwoord te geven. De frontpage en de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen zouden al heel wat info moeten bieden. Check ook nog even de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) voor info over het starten van topics in dit forum
Een GT Ultra bestaat niet...DutchGamer schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:50:
Wat vinden jullie de beste videokaart voor gamers ?![]()
Ik vind dat natuurlijk de 6800GT Ultra![]()
en jullie?
Het is GT of Ultra waarvan de Ultra de snelste is.
Een 7800GTX is natuurlijk de overtreffende trap.
Dan is er alleen nog de vraag? Wat probeer je met dit topic te bereiken?
GoT is namelijk bedoeld voor de wat gevorderde pc gebruikers.
Misschien is www.beginnersweb.nl een goede leerplek voor je
Die komt pas over een jaar uit.DutchGamer schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:50:
Wat vinden jullie de beste videokaart voor gamers ?
(
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Doe me een plezier, en lees Pollewob in "Wat is de beste videokaart?" nog eens goed door, dit begint een beetje storend te worden op deze manier.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()