Toon posts:

Kopie maken van Nero multisession DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Even een gek probleemje: Ik heb een (afgesloten) Nero multisession Dvd. (eerste sessie +- 2.5 gieg, 2de sessie +- 1 gieg). Wanneer ik hem kopier (geprobeerd met Alcohol 120% & clone cd) wordt alleen de eerste sessie gekopierd...

Heeft iemand een idee hoe dat ik deze DVD wél kan kopieren?

Ik vind het best wel gek...

Groetjes,

Jeroen

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:06

Nik

Anders pak je alles uit, stop je alles in een map, en fik je daar vanuit. Gewoon mergen die files dus :)

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:31:
Anders pak je alles uit, stop je alles in een map, en fik je daar vanuit. Gewoon mergen die files dus :)
Had ik al aan gedacht, maar dan ben ik nieuwsgierig geworden :9 . Beetje verschillende brandprogjes aant het proberen: het gekke is wel dat het image dezelfde grootte heeft als de originele dvd maar dat de 2de sessie er gewoon niet opstaat :( ...

Verwijderd

Misschien staat de data er wel op maar is de index niet goed aanwezig voor die andere sessie.

Een recente CloneDVD zou dat toch gewoon goed mee over moeten nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 01:10:
Misschien staat de data er wel op maar is de index niet goed aanwezig voor die andere sessie.

Een recente CloneDVD zou dat toch gewoon goed mee over moeten nemen.
Ik zal CloneDVD eens proberen. CloneCD doet het in elk geval niet goed (ze zouden stilaan de naam is moeten veranderen, aangezien CloneCD ook DVD's kan overnemen).

Ik heb net iets vergeleken : originele DVD = 2 sessies, 2de sessie = eerste + tweede.
IMAGE kopie= evengroot als 2de sessie vh origineel MAAR enkel de eerste sessie is aanwezig eens je het image brand. (de data is ook niet aanwezig in het image want ik het het image open gedaan met isobuster)

De 2de sessie extracten (bv met isobuster) biedt idd soelaas. Het is wel natuurlijk minder gebruiksvriendelijk.

edit: met CloneDVD kan je enkel DVD films kopieren. Voor data DVDtjes moet je dus CloneCD

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 10:53 ]