Toon posts:

Het kopieren van WAVs naar HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt een kut cd speler(een mitsumi)
en dus loopt me cd speler vaak(altijd) vast als ik wavs rip met audiocatalist e.d.
dus nou had ik een file-tje gevonden waarmee je echt op de cd kan komen(dus niet de .cda file-tjes, maar bij de echt wavs)dus die kan ik nu van cd halen. Maar nu heb ik een cd(al een copy) waar ie bij een paar tracks bijna helemaal kopieerd en dan afslaat emt een BSOD dat de cd er neit in zit dan ben ik dus me file kwijt. Waarschijnlijk komt dit door een slechte kopie of zo maar kan ik die data toch op me HD krijgen¿
thanks

ThaViNNy

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:54

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

de echte wav's ??
het werkt toch iets anders,maar ja. als je cd-rom speler geen dae (digital audio extraction) ondersteund kun je er voor kiezen om analoog op te nemen, dus via soundcard op 1 speed (zeer slechte kwaliteit), elke beetje recente speler kan best met dae omgaan dus dat ding van jou zou onderhand misschien aan vervanging toezijn ?

als audiocatalyst geen goede resultaten met dae levert zullen andere programma's dat waarschijnlijk ook niet doen

slechte kopie ? ook al is het een slechte kopie levert die geen problemen (op audio zit geen (goede ?) fout correctie), heb je geen een echte cd (geen kopie) in huis ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.