Ik ben voor een kennis op zoek naar een simpele/betrouwbare/goedkope laptop met goede service voor het geval er toch iets kapot gaat.
Prestaties zijn niet echt belangrijk (voornamelijk voor internet gebruik), batterijduur ook niet (zolang hij maar iets blijft doen; mijn eigen Jewel accu was na 1 jaar helemaal dood!)
Heb zelf al een beetje rond gekeken, en kwam op deze 3 laptops uit:
Toshiba Satellite L10 (bijv Satellite Pro L10)
HP Pavilion ze2215
Dell Inspiron 2100
Wat zijn jullie ervaringen met deze laptops/merken mbt betrouwbaarheid, robuustheid en service verlening?
Nog andere suggesties?
(heb ook nog naar Acer gekeken, maar daar lees ik erg veel negatieve dingen over, en bovendien is de garantie send-in. Jewel is voor mij helemaal geen optie na mijn eigen negatieve ervaringen).
Prestaties zijn niet echt belangrijk (voornamelijk voor internet gebruik), batterijduur ook niet (zolang hij maar iets blijft doen; mijn eigen Jewel accu was na 1 jaar helemaal dood!)
Heb zelf al een beetje rond gekeken, en kwam op deze 3 laptops uit:
Toshiba Satellite L10 (bijv Satellite Pro L10)
HP Pavilion ze2215
Dell Inspiron 2100
Wat zijn jullie ervaringen met deze laptops/merken mbt betrouwbaarheid, robuustheid en service verlening?
Nog andere suggesties?
(heb ook nog naar Acer gekeken, maar daar lees ik erg veel negatieve dingen over, en bovendien is de garantie send-in. Jewel is voor mij helemaal geen optie na mijn eigen negatieve ervaringen).